تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805529062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویسی: فقط وقتی می‌برم گواردیولا هستم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ویسی: فقط وقتی می‌برم گواردیولا هستم
ویسی: فقط وقتی می‌برم گواردیولا هستم سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی با راه‌آهن بسیار حساس است و 3 امتیاز این مسابقه می‌تواند تغییراتی به وجود آورد، با تمام توان و وجود بازی می‌کنیم تا شرایط را بهتر کنیم.


به گزارش فرهنگ نیوز، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل راه‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر، گفت:‌ نیم‌فصل در حال به پایان رسیدن است و جدول تقریبا شکل پیدا می‌کند. شکل‌گیری جدول باعث حساس‌تر شدن مسابقات می‌شود. برخی برای حفظ جایگاه و برخی برای فرار از ته جدول تلاش می‌کنند. نوع سوم تیم‌هایی هستند که برای رسیدن به صدر تلاش می‌کنند. بازی با راه‌آهن بسیار حساس است و 3 امتیاز این مسابقه می‌تواند تغییراتی به وجود آورد. با تمام توان و وجود بازی می‌کنیم تا شرایط را بهتر کنیم.
 
وی افزود: آنها که می‌گویند ما نباید بالای جدول باشیم دلیل‌شان چیست؟ ما هم جزء 16 تیم لیگ هستیم و تلاش‌مان می‌کنیم .همه کارشناسان تیم ما را تأیید کردند. 11 هفته گل نخوردیم و به اکثر تیم‌ها گل زدیم. تیم ما چیزی کم ندارد. باید از لحاظ روانی روی بازیکنان کار کنیم تا جای‌مان حفظ شود. تیم جوان ما تا به اینجا خوب کار کرده و مردم راضی هستند. با چنگ و دندان از جایگاه‌مان محافظت می‌کنیم تا مردم خوشحال شوند.
 
سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا به قهرمانی فکر می‌کند، اظهار داشت: زمانی که سرمربی فولاد بودم و با چند جوان جویای نام توانستیم قهرمان شویم. با صبا سهمیه آسیا گرفتم اکنون هم همان اتفاق در حال افتادن است. اگر تا پایان نیم‌فصل جایگاه ما همین باشد در نیم‌فصل دوم به دنبال سهمیه خواهیم بود و تلاش‌مان این است که سهمیه آسیا را بگیریم.
 
وی در مورد عدم نتیجه‌گیری سایر تیم‌های خوزستانی، گفت: تمام تیم‌های دنیا گاهی به بحران می‌روند به طور مثال چلسی امسال وضع خوبی ندارد. از طرفی تیمی مثل استقلال اهواز که پس از مدت‌ها به لیگ برتر آمده کارش بسیار سخت است. امیدوارم فولاد هم به جایگاه اصلی خودش بازگردد. دلیل افت این تیم را نمی‌دانم اما امیدوارم وضعیت فولاد بهبود پیدا کند. وقتی می‌بریم گواردیولا می‌شویم اما وقتی می‌بازیم حیا کن رها کن می‌گویند. شاید در نیم‌فصل یکی دو بازیکن اضافه کردیم اگر نیاز باشد از بزرگترهای تیم هم مشورت می‌گیریم و شاید یک یا دو بازیکن را اضافه کردیم.
 
سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با داورانی که برای بازی فردا انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: هیچ وقت به داوری اعتراض نکردم و جوان‌ترین داورها همیشه برای تیم‌های من انتخاب شدند. امسال سه پنالتی ما که پس از دقیقه 80 اتفاق افتاده گرفته نشده است. داور فردا را تا به حال ندیده‌ام و امیدوارم داور فردا عملکرد خوبی داشته باشد.
 
ویسی در مورد تعطیلات لیگ عنوان کرد: اگر تعطیلی رسمی در کشور زیاد باشد همه کلافه می‌شوند البته برخی از تعطیلی خوشحال می‌شوند اما در کل این تعطیلات به کل جامعه فوتبال آسیب می‌رساند. در تورنمنتی که 10 ماه طول می کشد هر دو بازی یکبار لیگ تعطیل می‌شود. این مسئله خسته کننده است. ما در لیگ مصدوم نداشتیم اما اینقدر لیگ تعطیل شده که در بازی‌های دوستانه دو سه مصدوم داشته‌ایم. سازمان لیگ باید فکری کند تا تعطیلات لیگ کاهش یابد.
 
 


منبع: فارس


94/9/7 - 13:25 - 2015-11-28 13:25:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن