تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غیبت 2 نماینده ایران در مراسم برترین‌های فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
غیبت 2 نماینده ایران در مراسم برترین‌های فوتبال
غیبت 2 نماینده ایران در مراسم برترین‌های فوتبال دو کاندیدای بهترین فوتسالیست سال ۲۰۱۵ آسیا در مراسم بهترین‌های فوتبال و فوتسال که در کشور هندوستان برگزار می‌شود، غایب هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز، وحید شمسایی و علی اصغر حسن‌زاده بازیکنان تیم فوتسال تاسیسات دریایی کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتسال سال ۲۰۱۵ آسیا هستند. مراسم بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا فردا یکشنبه در شهر دهلی نو هندوستان برگزار می‌شود ولی با دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال همزمان شده است.
 
به همین دلیل وحید شمسایی و علی اصغر حسن‌زاده که باید فردا رو در روی تیم فرش آرا قرار بگیرند، نتوانستند به هندوستان سفر کنند. امیر شمسایی با تایید این خبر، گفت: البته وحید به خاطر مصدومیت، به بازی فردا مقابل فرش آرا هم نمی‌رسد ولی باید کنار تیم باشد و برای همین به هندوستان نمی‌رود.
 
البته سال گذشته علی اصغر حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا انتخاب شد ولی از وی برای حضور در مراسم بهترین‌ها دعوت نشده بود.
 
 

 

منبع: مهر


94/9/7 - 12:14 - 2015-11-28 12:14:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن