تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820205028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد تاکید کرد حمایت قاطع حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد در برخورد با مظاهر بدحجابی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد تاکید کرد
حمایت قاطع حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد در برخورد با مظاهر بدحجابی
مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد بی حجابی و مزاحمت برای مردم را، فعل حرام دانست و با حمایت قاطع این حوزه از پلیس استان، گفت: اصل حجاب یک دستور الهی است که برای همه مسلمانان و در همه عصرها جاری است.

خبرگزاری فارس: حمایت قاطع حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد در برخورد با مظاهر بدحجابی



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید لطف‌اله حیات‌الغیب صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به آیات قرآن کریم در سوره نور که می‌فرماید، به مردان با ایمان بگو که چشمان خود را فرو نهند و پاکدامنی ورزند که این برای آنان پاکیزه تر است، اظهار کرد: اصل حجاب یک دستور الهی است و این دستور برای همه مسلمانان، همیشه و در همه عصر ها جاری است.
وی با اشاره به بد پوششی که خداوند در روز قیامت، لباس آتش بر اندام آنان می‌پوشاند، بیان داشت: بر زنان و مردان واجب است که حجاب و پوشش را رعایت کنند.
مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد گفت: بر این اساس نیروی انتظامی در راستای عمل به قرآن و تبعیت از فرمایش حضرات معصومین(ع) طرحی تحت عنوان مقابله با بدحجابی و مبارزه با رانندگان هنجارشکن را در دستور کار قرار داده که اثرات مثبت آن به عینه در جامعه ملاحظه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه کمالیه و همه مومنین و متدینین، از این واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند، چرا که اگر در جامعه روند امر به معروف و نهی از منکر نباشد، وضعیت جامعه بدتر و بدتر می‌شود.
حیات‌الغیب با بیان اینکه مردم استان لرستان از پشتیبانان و محبان حضرت امیر(ع) هستند و پایبند به اصول و اعتقادات اسلامی و همچنین نسبت به مسائل شرعی و دینی تعصب خاص دارند، گفت: بعضی مواقع هم مشاهده می‌شود، که به صورت انگشت شمار یک سری افراد به عمد یا غیر عمد با لباس‌های ناپسند در خیابان‌ها ظاهر می‌شوند که بر همگان به خصوص نیروی انتظامی لازم است، با توجه به تاکید اسلام مبنی بر امر به معروف و نهی از منکر با این منافی عفت برخورد جدی داشته باشند.
مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد بر عزم و حمایت جدی همه دستگاه‌ها و نهادها از این طرح، تاکید و ضمن تشکر و قدردانی از سردار قنبری فرمانده انتظامی استان و کارکنان تحت امر که این مهم را، با جدیت هر چه تمام‌تر در سطح استان در دستور کار خود قرار داده و برای سبز پوشان نظام از خداوند منان، سلامتی و طول عمر با عزت را طلب کرد.
انتهای پیام/2304/س20

http://fna.ir/LI1EYT





94/09/07 - 12:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن