تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815537821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج ملت را در حمایت از ولایت و دفاع از آرمان‌های نظام نهادینه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور سیاسی سپاه علی ابن ابیطالب قم: بسیج ملت را در حمایت از ولایت و دفاع از آرمان‌های نظام نهادینه کرد مشاور سیاسی سپاه علی ابن ابیطالب قم گفت: تشکیل بسیج حضور ملتی بود که با فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و ملت را در حمایت از ولایت و دفاع از آرمان‌های نظام نهادینه کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر ساعت 08:24

خبرگزاری پانا+تشکیل بسیج ملت را در حمایت از ولایت و دفاع از آرمان‌های نظام نهادینه کرد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، علیرضا نظری در اجتماع بزرگ بسیجیان خمین اظهار داشت: امام(ره) با بصیرت و آگاهی که از حال و آینده داشتند در پنجم آذرماه سال 58 فرمان تشکیل بسیج و ارتش 20 میلیونی را صادر کردند.
وی افزود: امام خمینی(ره) می‌دانست حرکتی که آغاز می‌کند با مخالفت سلطه‌گران روبرو خواهد شد اما به پشتوانه ملت ایران انقلاب اسلامی را بر پا کرد.
مشاور سیاسی سپاه علی ابن ابیطالب قم ادامه داد: حرکت امام راحل(ره) برگرفته ار فرهنگ عاشورایی بود، به همین خاطر بود که این انقلاب ادامه پیدا کرده و پرچم ظلم ستیزی برافراشته است.
نظری بیان کرد: بسیجیان نیز در این راه حاضرند جان خود را بدهند،از ولایت پیروی کنند و این موضوع را در هشت سال جنگ تحمیلی ثابت کردند.
وی ابراز داشت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری بسیجیان باید در سه مسئله بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام شاخص باشند و در این صورت است که توطئه دشمنان را شناسایی و خنثی می‌کنند.
مشاور سیاسی سپاه علی ابن ابیطالب قم اضافه کرد: در 36 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است بسیج همواره در گذر از گردنه‌های سخت و دغدغه‌هایی که نظام داشته است توانسته با حرکت در مسیر و معیارهای ولایت فقیه، از لغزش ها و خطاها درامان بماند.
نظری گفت: خطری که به ویژه در این برهه زمانی میهن اسلامی را تهدید می‌کند تحریف آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: دوستی آمریکا با ما، دوستی گرگ و میش است اما متأسفانه امروز در کشور سعی دارند که آرمان‌های امام راحل را تحریف کنند و بگویند که امام(ره) مخالف شعار مرگ بر آمریکا بوده است.
مشاور سیاسی سپاه علی ابن ابیطالب قم ادامه داد: دشمن نتوانست با جنگ تحمیلی و جنگ نرم به کشور ما نفوذ و بر کشور ما تسلط پیدا کند.
نظری ابراز داشت: بعد از انتخابات سال 92 با توجه به مسائل هسته‌ای و برجام دشمن با ایجاد طرح دوستی و رفت و آمدها سعی بر نفوذ دارد و برای 15 سال برنامه ریزی کرده‌ تا کاری که نتوانسته‌ انجام دهد در این 15 سال به نتیجه برساند.
وی بیان کرد: آنها قصد دارند تا کم کم سفارت آمریکا را باز و شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند و در عرصه‌های انتخاباتی موفق شوند کسانی که با آنها همسو هستند به عنوان مسئول برگزیده شوند تا راحت تر به اهداف خود برسند اما آنها مانع بزرگ رهبر معظم انقلاب را پیش روی خود دارند و با وجود ایشان به اهداف خود نخواهند رسید.
مشاور سیاسی سپاه علی ابن ابیطالب قم اضافه کرد: بسیجیان باید طبق شاخص‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمن را بشناسند و آنها را خنثی کنند.
نظری تاکید کرد: نیروی بسیجی باید آگاهی، بصیرت، دشمن شناسی را در وجود خود تقویت کند تا بتواند برای برهم زدن معادلات و توطئه‌های دشمنان هشیار بماند.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیجی اشاره نمود و گفت: بصیرت افزایی، شناسایی توطئه‌های دشمنان و آمادگی همه جانبه در عرصه‌های مختلف ستیز با دشمن باید دنبال شود.
مشاور سیاسی سپاه علی ابن ابیطالب قم افزود: بسیج امروزه با حضور پرنشاط در عرصه علمی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی، سیاسی بستر تحقق فرامین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را فراهم کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن