تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815482270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دروگبا: مشکل چلسی فقدان رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دروگبا: مشکل چلسی فقدان رهبری است
دیدیه دروگبا، مهاجم سابق چلسی معتقد است که آبی ها در این فصل، با کمبود بازیکن رهبر در زمین مواجه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو پس از 13 بازی در لیگ برتر، در رده یپانزدهم جدول قرار گرفته اند. دروگبا معتقد است که به جز جان تری، بازیکن رهبری در رختکن و در زمین وجود ندارد و مشکل فعلی چلسی همین است.
او گفت:" در دوره ی حضور من در چلسی ، تیم پر از رهبر بود. فصل آخر نه ولی در فصل های قبلی زیاد بودند. فرانک لمپارد، پتر چک، جان تری، خود من، میشل بالاک، مایکل اسین، شوچنکو، ماکه‌له‌له و اسم‌های بزرگ دیگر با شخصیت های بزرگ. می‌توانیم پس از شرایطی مثل تغییر مربی ، نتایج ضعیف را به عهده بگیریم. تری هنوز آنجاست ولی او تنهاست و کار سختی دارد بنابراین باقی بازیکنان باید ذهنیتشان را تغییر دهند. رهبر بودن چیزی نیست که با آن به دنیا بیایید بلکه در شما ساخته می‌شود. فقط باید مطمئن شوید که در بهترین موقع صحبت کنید و رهبری را بر عهده بگیرید و مهم تر از همه چیز، باقی تیم شما را به عنوان رهبر قبول کنند."

دروگبا چلسی

ارسال به تلگرام


13:33  1394/09/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن