تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813043416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لشگری برد و یاراحمدی ضربه شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
لشگری برد و یاراحمدی ضربه شد
لشگری برد و یاراحمدی ضربه شد آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان با شکست حریف ترکیه‌ای راهی دور سوم مسابقات جایزه بزرگ باکو شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، در روز نخست مسابقات کشتی آزاد جایزه بزرگ آذربایجان جام حیدر علی‌‌اف آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان با شکست حریف ترکیه‌اش راهی دور سوم شد.
 
در این مسابقات و در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی در نخستین گام مقابل اوشیو از ژاپن با نتیجه 14 بر 4 به برتری رسید تا گام اول را محکم بر دارد. وی در دور دوم با ابراهیم‌اف از آذربایجان مصاف داد و در نهایت با حساب 17 بر 6 شکست خورد تا در رسیدن به دور بعد ناکام بماند.
 
در 61 کیلوگرم ایمان صادقی 10 بر صفر آندره داویلا از ونزوئلا را برد.
 
پیمان یاراحمدی در وزن 74 کیلوگرم مقابل کویلاشویلی از گرجستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم با ضربه فنی مقابل حریف خود شکست خورد تا برای رسیدن به شانس مجدد در انتظار حضور حریفش در فینال باشد. در همین وزن مصطفی حسین‌خانی در نخستین پیکار مقابل جبرئیل حسن‌اف نامدار آذری با نتیجه 4 بر 4 در ثانیه‌های پایانی شکست خورد تا او نیز از رسیدن به دور بعد ناکام باشد.
 
در 86 کیلوگرم احسان لشگری برابر کوریاماگمدوف از روسیه در یک کشتی زیبا با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسید تا قدرت خود را به حریفان دیکته کرده باشد. لشگری در دور دوم با حساب 11 بر 7 سردار بوکه از ترکیه را شکست داد تا راهی دور سوم شود.
 
در سنگین وزن نیز امین طاهری با نتیجه 10 بر صفر در گام اول حمید از آذربایجان را برد.
 


منبع: تسنیم


94/9/6 - 13:31 - 2015-11-27 13:31:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن