تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820765063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای قهرمان پروری نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس در داراب: هدف المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای قهرمان پروری نیست معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس، گفت: هدف اصلی المپیادهای ورزشی قهرمان پروری نیست بلکه هدف مشارکت، اخلاق گرایی و فعالیت همه دانش آموزان در ورزش است.
۱۳۹۴ جمعه ۶ آذر ساعت 13:27

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از داراب، محمد جعفری در دوره آموزشی ضمن خدمت مدیران و دبیران تربیت بدنی مدارس شهرستان داراب ،با تاکید بر اهمیت درس تربیت بدنی در مدارس گفت : با یک ساعت درس تربیت بدنی نمی توان سوادحرکتی دانش آموزان را ارتقا داد و دانش آموزان مزه تلاش و فعالیت را حس نخواهند کرد. جعفری ضمن اظهار امیدواری نسبت به فراگیر شدن این طرح، گفت: دانش آموزان بیشتری به طور مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش طرح المپیاد قرار می گیرند که با اجرای آن نزدیک به 2500 معلم ساماندهی می گردند. وی با اشاره به این که هدف آموزش و پرورش قهرمان پروری نیست بیان کرد : المپیاد به عنوان پایه هرم فعالیت های ورزشی است و به وسیله آن کانون های برون مدرسه ای تدوین می شود. هدف اصلی آموزش و پرورش قهرمان پروری نیست بلکه هدف مشارکت ، اخلاق گرایی و فعالیت همه دانش آموزان در ورزش است. جعفری در ادامه گفت : توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی ، افزایش تحرک و پویای و سواد حرکتی از اهداف مهم المپیاد های ورزشی است و از اهداف دیگر آن می توان به ارتقای سطح سلامت جسمی و حرکتی دانش آموزان ، تبلور جلوه ورزش همگانی ، ترویج اصول جوانمردانه و آموزه های پهلوانی و منش اخلاقی اشاره کرد. وی با اظهار خرسندی از راه اندازی نهضت داوطلبی در تربیت بدنی و ورزش کشور، خطاب یه مدیران مدارس نیز گفت: در سایه مشارکت دانش آموزان و ایجاد اعتماد به نفس فردی و اجتماعی آنان ، افزایش اعتماد مدیریت آموزشگاهی ایجاد خواهد شد و تبلور کار تیمی حول یک محور و یک پروژه انجام می پذیرد. مدیر آموزش و پرورش داراب نیز گفت: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی برای دانش آموزان در مدارس، ایجاد رقابت سالم و تحکیم دوستی ها است. روح الله فیروزی با اشاره به اینکه این حرکت موجب تقویت ارتباط اولیا با مدرسه ، افزایش مهارت های حرکتی و بالا بردن توانایی جسمانی دانش آموزان می گردد. گفت: افزایش مهارت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه دانش آموزان ، فراهم آوردن نشاط فردی و همگانی ، افزایش سلامت جسمی و روحی دانش آموزان ، تقویت آموزه های دینی ، عبادی و روحیه جوانمردانه ، کشف استعداد های ورزشی و معرفی آنان به کانون های ورزشی از پیامد های مهم این المپیاد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن