تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820345351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده نخست وزير جديد پرتغال براي کاهش اثرات رياضت اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۷ب.ظ)
وعده نخست وزير جديد پرتغال براي کاهش اثرات رياضت اقتصادي موج- نخست وزير جديد پرتغال وعده اجراي يک برنامه معتدل را براي کاهش اثرات رياضت اقتصادي شديد چند سال گذشته در اين کشور مطرح کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، آنتونيو کوستا نخست وزير جديد سوسياليستي پرتغال امروز (جمعه) در مراسم اداي سوگند خود به عنوان نخست وزير گفت: براي بر هم چيدن مارپيچ رياضت اقتصادي که سال ها است در پرتغال اجرا مي شود، طرحي معتدل را در حوزه اقتصادي اجرا خواهيم کرد که بتواند به تعهدات بودجه اتحاديه اروپا نيز عمل کند.
آنتونيو کاستا رهبر حزب سوسياليست پرتغال که روز سه شنبه از سوي رئيس جمهور اين کشور مامور تشکيل دولت شد، اولويت رشد اقتصادي، ايجاد شغل و کاهش نابرابري را به عنوان اهداف دولت آينده خود نام برد.
کاستا که پيش از اين در انتخابات پارلماني چهارم اکتبر در رقابت با ائتلاف محافظه کاران شکست خورده و عرصه را به پدرو پاسوش کوئلو رهبر حزب سوسيال دموکراتيک واگذار کرده بود، توانست در يک اتحاد بي سابقه که در صحنه سياسي پرتغال يک سنت شکني محسوب مي شود به قدرت بازگردد و به عنوان نخست وزيرجديد پرتغال معرفي شود.
نمايندگان چپ گراي مجلس پرتغال با رد طرح جديد رياضت اقتصادي دولت محافظه کار اين کشور که از عمر آن فقط چند هفته مي گذشت، راه را براي تشکيل دولت آينده از سوي احزاب چپ هموار کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن