تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820278003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست تیم لیگی در رختکن داوران چه می‌کرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سرپرست تیم لیگی در رختکن داوران چه می‌کرد؟
هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور، یک حاشیه خواندنی داشت.

به گزارش "ورزش سه" بعد از بازی هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور بین تیم‌های فرش‌آرای مشهد و یاسین پیشرو قم، یک فایل ویدئویی روی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی فوتسالی دست به دست شد که در آن سرپرست تیم فرش‌آرا به رختکن داوران رفته بود و جالب اینکه از تصویربرداری حضورش در رختکن، شاکی شد.

مدیران تیم یاسین پیشرو معتقد بودند مرتضایی با «اهداف خاص» در رختکن داوران حاضر شده، اما «سعید خزفروش» نماینده فدراسیون در این مسابقه به "ورزش سه" گفت: اصل حضور ایشان در رختکن صحت دارد، اما این اصلا اتفاق عجیبی نیست. بعد از بازی ایشان از من خواست کارت بازیکنان تیمش را به او بدهم که به او گفتم کیفم در رختکن داوران است و آقای مرتضایی هم همراه من آمد تا کارت‌های بازی را بگیرد و یک خسته‌نباشید هم به داوران گفت.

وی ادامه داد: ایشان آمد، کارت‌ها را گرفت و اخطارها را هم برای خودش ثبت کرد و رفت. این اتفاق در همه بازی‌ها می‌افتد و اتفاق تازه‌ای نیست که دستمایه حاشیه برای فوتسال باشد.

خزفروش در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون در این باره از وی توضیح خواسته یا نه؟ گفت: اصلا فدراسیون به این مسائل توجهی نمی‌کند چون می‌داند اگر مورد مشکوکی باشد از طرف داور و ناظر و نماینده گزارش می‌شود. این دفعه هم هیچ مورد مشکوکی نبود.

وی افزود: من به تیم قم احترام می‌گذارم و اصلا منظورم آن‌ها نیستند، منتهی این درست نیست که هر تیمی نتیجه دلخواه را نمی‌گیرد به چنین ریسمان‌هایی دست‌اندازی می‌کند.

در همین رابطه باشگاه «فرش‌آرا» هم بیانیه‌ای منتشر کرده و با اشاره به این فیلم نوشته است: «...در این خصوص سرپرست باشگاه فرش‌آرا گفت: پس از پایان دیدار و با گذشت حدود ۲۰دقیقه از بازی، به علت اینکه باید برای برگشت به مشهد مهیا می‌شدیم، به راهرویی که کادر فنی و دیگر مسولین تیم قم حضور داشتند رفتم و از آن‌ها پرسیدم اتاق داوران کجاست که با راهنمایی خودشان و در زدن و کسب اجازه از داوران، برای دریافت کارت‌های بازیکنان به داخل رختکن داوران رفتم و از نماینده محترم سازمان لیگ درخواست کارت‌های بازیکنان را کردم که در همین حال یک جوان حدودا ۱۳ -۱۴ ساله وارد اتاق شد و با موبایل فیلم گرفت و من گفتم این آقا چه کار می‌کند که نماینده از ایشان خواست از اتاق خارج شود و یکی از حاضرین هم  با شوخی و خنده گفت بگیر آقا دوربینو… در همین حال یکی از افراد قمی  گفت: شما که  وارد رختکن داوران شدید، خود مسولان تیم قم، به پسر بچه گفتند برو در را باز کن و فیلم بگیر…. که گویا قصد سناریوسازی را داشته‌اند و حالا من مانده‌ام که چه چیزی را می‌خواستند ثابت کنند؟»

فوتسال لیگ برتر فوتسال یاسین پیشروی قم

ارسال به تلگرام


09:16  1394/09/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن