تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پل بلیلوند سراب یاس در هنگام وقوع بارش‌ها بسیار خطرناک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پل بلیلوند سراب یاس در هنگام وقوع بارش‌ها بسیار خطرناک است استان‌ها > لرستان - "حبیب‌الله خجسته‌پور" روز گذشته در جلسه ستاد بحران شهرستان خرم‌آباد گفت: مانور مقابله با زلزله در مدارس شهرستان خرم‌آباد به منظور آشنایی دانش آموزان با طریقه چگونه رفتار کردن در هنگام وقوع زلزله است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،وي اظهار اميدواري كرد كه همه خانواده‌ها و دانش‌آموزان بتوانند راه‌هاي مقابله با حوادث طبيعي به‌ويژه زلزله را ياد بگيرند و افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان خرم‌آباد در رابطه با حوادث طبيعي بايد اقدامات پيشگيرانه را در دستور كار قرار دهند.
فرماندار خرم‌آباد افزود: در آذرماه و زمستان امسال شاهد افزايش بارش باران و برف خواهيم بود لذا ساير دستگاه‌ها بايد آمادگي لازم براي مواجه با حوادث بحراني را داشته و برنامه‌ريزي‌هاي مناسب را انجام دهند.
خجسته پور با اشاره به اين كه لازم است بنياد مسكن، امور آب و راه و شهرسازي شهرستان نسبت به بازگشايي مسيل‌هاي احتمالي آب در روستاهايي همچون دارايي و ديناروند خرم‌آباد كه در حاشيه رودخانه‌ها واقع شده‌اند اقدام كند افزود: شهرداري خرم‌آباد هنگام بارش، پل‌هاي موقت را مسدود كند
وي تأكيد كرد: پل‌هاي جهادگران، مازيار و پلي در قسمت ساحلي منطقه علوي در سطح اين شهرستان در حال احداث بوده كه بعد از راه‌اندازي اين سه پل كه به روان‌سازي ترافيك كمك خواهد كرد پل‌هاي موقت جمع‌آوري خواهند شد.
فرماندار خرم‌آباد افزود: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال ۹۵ اين سه پل به بهره‌برداري برسند.
خجسته پور با اشاره به اينكه لازم است پليس راهنمايي و رانندگي مسيرهاي جايگزين براي رفت‌وآمد مردم را در هنگام مسدود كردن پل‌هاي موقت مشخص كند افزود: در سال ۹۴ تمهيدات لازم به‌عمل‌آمده و در زيرگذرهاي سطح شهر خرم‌آباد هنگام وقوع بارندگي مشكل خاصي تاكنون در اين زيرگذرها و همچنين تجمع آب‌هاي سطحي در سه‌راهي گلدشت مشاهده نشده است.
فرماندار خرم‌آباد وجود پل بليلوند در مسير سراب ياس به كمربندي شهر را هنگام وقوع بارش‌ها خطرناك و خطرآفرين خواند و گفت: احتمال دارد اين پل هنگام وقوع بارندگي دچار خسارت شده و اتفاقي سال گذشته در منطقه شوراب تكرار شود.
وي افزود: اداره راه و شهرسازي خرم‌آباد بايد هر چه زودتر نسبت به احداث پلي كه قرار است در اين منطقه ساخته شود اقدام كند.
خجسته پور بر لزوم تخريب تأسيساتي كه در اطراف مسيل‌ها قرار دارد تأكيد كرد و بيان داشت: ضمن اينكه نبايد اجازه ساخت تأسيسات در اطراف مسيل‌ها داده شود بايد تخريب آن‌ها را با همكاري دستگاه قضائي در دستور كار قرار داد.
وي به كمبود تجهيزات و امكانات در دستگاه‌هاي اجرايي براي مقابله با حوادث طبيعي اشاره و تأكيد كرد: دستگاه‌هاي ذي‌ربط بايد از همين امروز و قبل از وقوع حوادث، بخش‌هاي خصوصي تأمين‌كننده تجهيزات را شناسايي كرده و با انعقاد قرارداد با آن‌ها به‌محض اعلام نياز براي استفاده از تجهيزات لازم از ظرفيت بخش خصوصي استفاده كنند.
فرماندار خرم‌آباد بر ضرورت آمادگي شبانه‌روزي دستگاه‌هاي خدمات رسان هنگام وقوع حوادث غيرمترقبه تأكيد كرد و افزود: اين دستگاه‌ها بايد در طول شبانه‌روز آماده و در دسترس بوده تا از خدمات آن‌ها در هنگام وقوع حوادث استفاده شود.

کلید واژه ها: استان لرستان -




جمعه 6 آذر 1394 - 08:01:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن