تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815546849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

| دانشگاه زابل انجمن دانش آموختگان را راه اندازی می کند/


واضح آرشیو وب فارسی:نی زار:
دانشگاه زابل انجمن دانش آموختگان را راه اندازی می کند/
نی زار – سرپرست دانشگاه زابل گفت: دبیرستانهای دانشگاه با تمام امکانات، مکانی مناسب برای شناسایی دانش آموزان نخبه است.   به گزارش نی زار به نقل از ایرنا، موسی بهلولی چهارشنبه شب در نشست اولیا و مربیان دبیرستان دانشگاه پسرانه و دخترانه در سرسرای دانشگاه زابل اظهار داشت: این دانشگاه با حدود دو دهه فعالیت […]
نی زار – سرپرست دانشگاه زابل گفت: دبیرستانهای دانشگاه با تمام امکانات، مکانی مناسب برای شناسایی دانش آموزان نخبه است.  
IMG-20151126-WA0009

به گزارش نی زار به نقل از ایرنا، موسی بهلولی چهارشنبه شب در نشست اولیا و مربیان دبیرستان دانشگاه پسرانه و دخترانه در سرسرای دانشگاه زابل اظهار داشت: این دانشگاه با حدود دو دهه فعالیت اهداف بلندی برای موفقیت دانش آموزان این منطقه در عرصه های علمی برداشته است.
وی گفت: بسیاری از فارغ التحصیلان دبیرستان دانشگاه زابل موفقیت های علمی و مدیریتی خوبی را در منطقه، استان و کشور دارند. سرپرست دانشگاه زابل گفت: استفاده از معلمان بومی و غیربومی نخبه (معلمان پروازی) در دانشگاه مهمترین برنامه دبیرستان برای دانش آموزان است. بهلولی اشتغال زایی و کارآفرینی را در دستور کار دانشگاه زابل دانست و افزود: دانشگاههای منطقه سیستان رشته هایی را در این دانشگاهها ایجاد کردند تا باعث ورود فارق التحصیلان به عرصه کار و تولید شوند. مدیر مجتمع دبیرستان دانشگاه زابل نیز گفت: دانش آموز محوری از اصول کار در این دبیرستان است. ماشالله خلیلی اظهار داشت: برای حضور دبیران بومی و غیر بومی تصمیم گیری هایی در دبیرستان دانشگاه زابل انجام شده است. وی افزود: برپایی نمایشگاههای فرهنگی و مذهبی، اردوهای علمی و تفریحی، ایجاد پل ارتباطی میان اولیا و مدیران از جمله اقدامات دبیرستان دانشگاه است. وی ادامه داد: مردم سیستان از ضریب هوشی بالایی برخوردارند که باید از این پتانسیل به بهترین شکل استفاده شود. خلیلی از تشکیل انجمن دانش آموختگان خبرداد و گفت: دبیرستان دانشگاه زابل در حال شناسایی دانش آموختگان قبلی که در حال حاضر در داخل و خارج تحصیل می کنند برای برگزاری سالیانه یک نشست با حضور دانش آموزان جدید است. وی افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان دانشگاه زابل سالانه در رشته های پزشکی و مهندسی در بهترین دانشگاههای کشور پذیرفته می شوند. عضو بیناد ملی نخبگان ایران نیز گفت: همه انسانها از هوش بالای برخوردار هستند که باید خوب تقویت شود. راضیه بهزادمهر که خود دانش آموخته دبیرستان دانشگاه زابل است، اظهار داشت: موفقیت های علمی و فرهنگی گذشته در دبیرستان دانشگاه باعث شده بعنوان دانشجویی نخبه در کشور مطرح شوم.
وی از مسوولان دانشگاه زابل خواست تا نخبگان منطقه را شناسایی و بخشی از بنیاد ملی نخبگان کشور را در منطقه سیستان ایجاد کنند.
راضیه بهزاد مهر در سال ۱۳۷۹ موفق به کسب رتبه یک کنکور سراسری شد و توانست تحصیلات خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه دهد.
وی با وجود اینکه بهترین شرایط کار را در دیگر نقاط کشور داشت بعد از پایان تحصیلات به زابل بازگشت و درحال حاضر مشغول خدمت به مردم این منطقه است.
در پایان از تعدادی از معاونین دانشگاه زابل از جمله دکتر مرضیه بهزاد مهر بعنوان نخبه سیستان و عضو بنیاد ملی نخبگان ایران تقدیر شد.
IMG-20151126-WA0008

IMG-20151126-WA0012


IMG-20151126-WA0013
   
۵ آذر, ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نی زار]
[مشاهده در: www.neyzarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن