تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغيير در نحوه کاشت درختان غير مقاوم در شهر تهران/ استفاده از راهکار تهاتر براي حفظ باغات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۴ (۸:۵۹ق.ظ)
تغيير در نحوه کاشت درختان غير مقاوم در شهر تهران/ استفاده از راهکار تهاتر براي حفظ باغات موج - رئيس کميته محيط‌زيست و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر تهران گفت: شهرداري تهران و سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز پايتخت بايد تغييرات جدي را در نحوه کاشت درختان غير مقاوم ايجاد کنند.
محمد حقاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج بابيان اين مطلب تصريح کرد: هم‌اکنون شاهد هستيم که برخي از انواع درختان غير مقاوم در شهر تهران کاشته مي‌شوند که بايد جلو اين اقدام گرفته شود.
وي افزود: در سال جاري نمونه برخي درختان همانند تبريزي، صنوبر و کبوده در شهر تهران کاشته شدند که بنا بر اعلام هاي قبلي صورت گرفته‌شده، نبايد شاهد کاشت آن درختان در پايتخت مي‌بوديم.
رئيس کميته محيط‌زيست و خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به خطرات جدي برخي درختان براي شهروندان در شرايط بحراني خاطرنشان کرد: در شرايطي بحراني و زماني که طوفان‌هايي با سرعت‌بالا در شهر تهران وزيدن بگيرد، درختان غير مقاوم زيادي در سطح شهر وجود دارد که مي‌تواند خطراتي را براي شهروندان به دنبال داشته باشد.
وي ادامه داد: نمونه اين طوفان‌ها را در شهر تهران شاهد بوده‌ايم و پس از اين طوفان‌ها، سطح خسارت‌هاي واردشده ناشي از سقوط درختان اندک نبوده است.
حقاني در خصوص اقدامات اخير شهرداري تهران در رابطه با حفظ باغات شهر اظهار کرد: بر اساس تبصره 51 مصوبه بودجه سال 91، به شهرداري تهران اين اجازه داده شد که 500 ميليارد تومان اعتبار را پس از توافق با مالکان، تهاتر کند و از آن زمان تاکنون اقداماتي در اين راستا صورت گرفته‌شده است اما انتظار داريم هر گونه اقدام در راستاي حفظ باغات شهر افزايش پيدا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن