تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادقیان: داور 2 پنالتی ما را نگرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صادقیان: داور 2 پنالتی ما را نگرفت
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از نحوه داوری دیدار این تیم برابر استقلال تصریح کرد داور از گرفتن 2 پنالتی نفت چشم‌پوشی کرد.


به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیام صادقیان پس از بازی تیم‌های استقلال و نفت در جمع خبرنگاران گفت: دو روز پیش سالگرد درگذشت پدرم بود. خیلی کوچک بودم که او را از دست دادم و از زمان بازی پدرم چیزی به یاد ندارم اما خوبی‌های وی را نمی‌توانم فراموش کنم و همیشه سعی در شادی روح پدرم دارم. در حالی که 12 ساله بودم همراه خانواده به اصفهان رفتیم و زیر نظر محمود یاوری فوتبال را دنبال کردم و اصول حرفه‌ای را آموختم. 


وی درباره بازی امروز گفت: همه دیدند نفت برای پیروزی مقابل استقلال در بازی امروز شایستگی بیشتری داشت اما تیم مستحق‌تر در ضربات پنالتی به حق واقعی خود نرسید. به هرحال این در فوتبال طبیعی است. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. 


صادقیان درباره موقعیتی که در جریان بازی از دست داد، توضیح داد: متاسفانه زمین تختی شرایط خوبی ندارد و چون توپ پله شد، این فرصت خوب را از من گرفت. 


وی درباره فحاشی هواداران استقلال گفت: دیگر به این مسائل عادت کرده‌ام. تصمیم گرفته‌ام از حاشیه‌ها دورشوم و به نظرات بی‌اهمیت توجه نکنم. 


صادقیان با انتقاد از نحوه قضاوت داور این مسابقه، تصریح کرد: باید دو پنالتی برای ما گرفت می‌شد و اگر رای کارشناسان هم چیز دیگری باشد، من دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم. 


بازیکن نفت در پایان گفت: من در جریان صحنه‌ی که به درگیری لفظی مربی استقلال با کادرفنی ما منجر شد، نبودم اما به هرحال باید احترام‌ها حفظ شود. 


انتهای پیام/ 









اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

افشارزاده :پیروزی 10 نفره اوج همبستگی استقلال بود / رحمتی بازیکن فوق العاده ای است
صالح: اصلاً با چینی حرف نزدم!
جهانیان: کی‌روش با چشم بصیرت رحمتی را ببیند
چینی: صالح به شناسنامه استقلال توهین کرد/ او باید معنی پیشکسوت را بفهمد!
منصوریان: خدا را شکر صالح را در تونل ندیدم!/ او باید نقاب از چهره‌اش بردارد
حسيني: حرکت مجید صالح تعجب‌آور بود





۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن