تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813043087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافران پرواز اصفهان-مشهد پس از ساعت‌ها سرگرداني به مقصد نرسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۴۵ب.ظ)
مسافران پرواز اصفهان-مشهد پس از ساعت‌ها سرگرداني به مقصد نرسيدند موج - مسافران پرواز اصفهان-مشهد متعلق به شرکت هواپيمايي تابان پس از دو بار رفت و برگشت در اين مسير هوايي و ساعت‌ها سرگرداني به مقصد نرسيدند.
به گزارش خبرگزاري موج، پرواز شماره 6208 شرکت هواپيمايي تابان که قرار بود ساعت 21:45 ديشب فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان را به مقصد مشهد ترک کند پس از سه ساعت و نيم تأخير در ساعت 1:30 بامداد امروز به مقصد مشهد پرواز کردند.
اين پرواز بنا بر آنچه مسوولان فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان بدي شرايط جوي فرودگاه مشهد عنوان کردند موفق به فرود در فرودگاه مشهد نشد و به اصفهان بازگشت.
با اين حال پرواز ياد شده بار ديگر در ساعت هفت و 30 دقيقه بامداد امروز (چهارشنبه) بار ديگر به مقصد مشهد پرواز کرد، اما؛ بازهم موفق به فرود در فرودگاه شهيد بين‌المللي هاشمي نژاد مشهد نشد و بار ديگر به اصفهان بازگشت.
تا زمان مخابره اين خبر، مسافران اين پرواز در فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان حضور دارند و به آن‌ها اعلام شده پرواز ياد شده يک ساعت ديگر انجام خواهد شد.
يکي از مسوولان عمليات پرواز فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان که خواست نامش فاش نشود، دليل دوباره بازگشت پرواز شماره هواپيمايي 6208 هواپيمايي تابان از مشهد به اين فرودگاه را شرايط نامناسب جوي فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد اعلام کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن