تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798454971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده آدم‌ربايي در غرب تهران با دستگيري دو متهم اصلي بسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۵۴ق.ظ)
پرونده آدم‌ربايي در غرب تهران با دستگيري دو متهم اصلي بسته شد موج - پرونده آدم‌ربايي در غرب استان تهران که در اواسط آبان سال جاري رخ داده بود، پس از دستگيري دو متهم اصلي براي انجام بررسي‌هاي بيشتر، با ارسال به دادسرا و آرد فاز تازه‌اي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ۲۱ آبان امسال دختر جوان، حدودا ۲۰ ساله، به همراه خانواده خود به اداره يازدهم پليس آگاهي رفت و با طرح شکايت آدم‌ربايي از کارآگاهان پليس آگاهي درخواست کرد متهمان به آدم‌ربايي را شناسايي و دستگير کنند.
سحر، دختر جوان، در اظهارات خود به کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي گفت: من پرستار بيمارستاني خصوصي در غرب تهران هستم، روز حادثه براي بازگشت به خانه خود که در جنوب تهران قرار دارد سوار تاکسي شدم، ساعت حدودا هشت شب بود، راننده سمند زردرنگ و يک مسافر در جلو، در حال صحبت بودند که يک‌دفعه سرعت اتومبيل را بي‌دليل زياد کردند و آن‌ها مسير خود را به اتوبان تغيير دادند و به اعتراض من نيز توجهي نکردند. فردي که کنار راننده نشسته بود به عقب آمد و با چاقويي دو لبه مرا تهديد به مرگ کرد و همين‌که من مي‌خواستم جيغ بزنم که با يک لنگه‌کفش به دهانم زد و ديگر ساکت شدم و کيف‌دستي‌ام را به همراه موبايلم به آن‌ها تحويل دادم، در حالي که مي‌خواستند از اتوبان خارج شوند سعي کردم در ماشين را باز کنم و بيرون بپرم، اما درها قفل بود و آن‌ها نيز در حالي که داشتند محتويات کيفم را جستجو مي‌کردند. من از فرصت استفاده کردم و به سمت در خودرو رفتم همين که در ماشين را باز کردم مردي که چاقو داشت به سمت من حمله‌ور شد و تا سر حد مرگ من را کتک زد . در همين حال با يک سگ که وسط جاده بود تصادف کردند، من از فرصت پيش‌آمده استفاده کردم و از ماشين بيرون پريدم، خدا را شکر نتوانستند با من کاري کنند و من که خود را در جاده‌اي فرعي مي‌ديدم خودم را با پاي پياده به نزديک‌ترين کلانتري رساندم.
بعد از ثبت اظهارات شاکي در کلانتري، پرونده به دست بازپرس امور جنايي، به دستور بازپرس سهرابي ماموران موظف به رسيدگي پليسي ماجراي آدم‌ربايي و سرقت شدند.
دو روز بعد از اين واقعه، ماموران به يک دستگاه خودروي سمند زرد رنگ در پارکينگي حوالي نظام‌آباد مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند. راننده که حتي به سن مجاز دريافت گواهينامه نرسيده بود خودرويش توقيف شد و پس از بررسي پليس راهور مشخص شد اين خودرو دزدي است و راننده حتي گواهينامه هم ندارد. پس از بازداشت راننده توسط ماموران، خودرو به پارکينگ کلانتري نظام‌آباد منتقل شد و در آنجا مشخص شد يک عدد کيف‌دستي زنانه، حاوي مدارک يک خانم ناآشنا با صاحب اصلي خودرو، نيز در خودروي توقيفي وجود دارد، پس از بررسي و استعلام از ساير واحدها مشخص شد اين خودرو، همان خودرويي است که زن پرستار به‌وسيله آن ربوده و مورد سرقت قرا گرفته بود.
به دستور بازپرس پرونده، متهم و شاکي فرداي آن روز در دادگاه احضار شدند و مشخص شد اين پسر هيجده ساله که به همراه ماشين دزدي دستگير شده است ربطي به پرونده دختر جوان ندارد، او در بازجويي‌هاي اوليه منکر همه چيز شد و گفت: من حدود يک هفته‌اي مي‌شود که اين خودرو را از يکي از دوستانم قرض گرفته‌ام و او نيز ديروز بعد از اين که کرايه‌اي از من بابت ماشينش گرفت قبول کرد باز هم خودرو پيش من بماند در حالي که هر هفته به او کرايه‌اي معين، بابت ماشينش بدهم.
اما؛ در تحقيقات اداره دهم آگاهي مشخص شد. داستان اين پسر ساختگي است و او فقط قصد رد اتهام را دارد، او در ادامه بازجويي‌ها که تفهيم اتهام شد بعد از تفهيم اتهام به متهم دستگير شده مبني بر آدم‌ربايي او در اعترافاتش گفت: من نمي‌دانستم شهروز و صياد مي‌خواهند با اين خودرو دزدي کنند، اين خودرو را با همکاري هم دزديده بوديم تا در صورت فروشش به صورت اسقاطي، پولي در بياوريم اما باور کنيد من در ماجراي آدم‌ربايي اين دختر دخيل نبوده‌ام و اين دو بدون اين که مرا خبر کنند از اين ماشين براي آدم‌ربايي استفاده کرده‌اند. بعد از اين اظهارات، شاکي نيز اظهار کرد از اين پسر 18 ساله، هيچ شکايتي ندارد و آدم‌ربايان افراد ديگري هستند.

دستگيري هر دو متهم
پرونده با اطلاعاتي که سارق ماشين از دو متهم ديگر در دست کارآگاهان اداره دهم نيروي انتظامي قرار داده بود در جريان بود تا اين که يکي از متهمان اصلي پرونده در زنجان دستگير و بعد از آن مخفيگاه آدم‌رباي ديگر نيز کشف گرديد. ديروز صبح پرونده براي بررسي بيشتر به دادسراي امور جنايي تهران، شعبه نهم ارجاع شد و بازپرس ويژه آدم‌ربايي، جناب سهرابي از متهمان بازجويي کرد.
متهمان در بازجويي‌هاي اوليه در آگاهي، منکر هر گونه ارتباطي با اين آدم‌ربايي شده بودند و جرم خود را انکار مي‌کردند تا اين که در ديدار حضوري با شاکي لب به اعتراف گشودند و گفتند ما فقط مي‌خواستيم بعد از دزدي، اين خانم را در بيرون شهر پياده کنيم، اما؛ او خودش را از ماشين به بيرون پرتاب کرد بدون اينکه ما متوجه شويم و ماشين نيز براي ما نبود و از يکي از دوستانمان قرض گرفته بوديم.
با تکميل اظهارات اين دو متهم، به دستور بازپرس، پرونده براي تحقيقات بيشتر به اداره آگاهي دهم منتقل شد و دو متهم ديگر نيز به زندان رجايي شهر منتقل شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن