تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812821293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«کوله بار» اولین نرم افزارقابل تعامل با فعالیت های پوشیدنی و نقشه خوان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «کوله بار» اولین نرم افزارقابل تعامل با فعالیت های پوشیدنی و نقشه خوان


با توجه به خلا جدی در کتابهای انیمیشن با همکاری مرکزهنرهای رقومی ۲۷ جلد کتاب در این زمینه تالیف شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهندس مهرداد رشیدیان، بسیجی موفق ومولف 27 جلد کتاب در حوزه انیمیشن و تولیدکننده انیمیشن کربلا دربرنامه پیشخوان صبح شبکه خبرگفت: یک مجموعه 27 جلدی د رحوزه آی تی تالیف شده به نام سنگر پویا که این مجموعه یک کار تیمی است. یک تیم هفت نفره از دانشگاه همدان، بوعلی، ملایر و دانشگاههای مختلف، چون خلا جدی در کتابهای انیمیشن داریم و با توجه به حس خلا دراین زمینه برنامه ریزی با همکاری مرکزهنرهای رقومی انجام شد و به تالیف این کتابها در چند گام ابزار شناسی ،ابزار سنجی  که 17 عنوان بود و در قدم بعد اولین دوره زبان تخصصی انیمیشن ودر گام بعدی بحث کد نویسی را مطرح کردیم که تمرکز روی جلوه های ویژه و بازی سازی دارد و در آخر بحث توسعه ابزارمطرح است که این موارد در طول 27 ماه کار برروی این نرم افزار صورت گرفت.
پیشخوان

او درباره ارتباط این 27 جلد به هم گفت:از یک جهت این 27 جلد به هم وابسته و ازجهتی ازهم جدا هستند به این مفهوم که آنها یک سلسله هستند چون هدف کار تیمی بود هدف هر کتاب یک تخصص است
رشیدیان درباره سطح آموزشی این کتابهاافزود:قبلا نهایت کار این بود که یک آموزشگاه باشد اما این عناوین به عنوان پیش مقدمه دوره دانشگاهی است الان دارای یک پیش مقدمه است در گام بعدی یعنی توسعه ابزار باید یک نرم افزار بومی ایجاد شود و بعد توسعه یابد در کشور ما نگاه به انیمیشین یک نگاه فرهنگی است که بحث نفوذ در بحث فرهنگی به وسیله دشمن است .
و بحث دیگر این است که چون علم گرافیک یک علم مادر است بحث تبلیغات مجازی مطرح است که لازمه آن داشتن نرم افزار بومی است .
رشیدیان درباره توانمندی بسیجیان کشوردر حوزه آی تی افزود:بعد از جنگ یک سری تحولات اتفاق افتاد که با همت بسیجیان این امر صورت گرفت. بسیج با ایجاد مرکزهنرهای رقومی بر بازیهای رایانه ای و نرم افزارها تاکید جدی دارد مقام معظم رهبری یک جمله کلیدی دارند که می فرمایند:شیعه باید مدرن ترین ابزارهای روز را برای رساندن حرف حق خودبه مردم مورد استفاده قرار دهد اینها همان ابزارهاهستند. بسیج در تمامی استان ها و با کمترین امکانات فعالیت دارد .
بسیج در 14 استان مرکز هنرهای رقومی دارد.
او درباره ویژگی فرهنگ بسیجی در توسعه علم گفت :بسیج شجره طیبه ای است که شکر خدا میوه های آن می رسد ،مردم برای مردم و برای اسلام فعالیت کنند ،مردم برای اسلام عنوان کلی است که هر جایی که خلا بودباتوجه به جراتی که رهبری این نظام به افراد می دهد مبنی بر این تفکر بسیجی که در جمهوری اسلامی ایران هر کجاکه ایستاده اید آنجا مرکز دنیا است و  توان انجام هر کاری رادر راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی به ما می دهد.
فرهنگ بسیجی در درجه اول به ما جرات ، هدف بالا ، روح خود باوری وبی ادعایی می دهد.
او درباره ساخت انیمیشن کربلاافزود:بحث نرم افزار کوله بار مطرح است که چندروز پیش افتتاح شد این نرم افزار هفت زبانه است و اولین نرم افزاربا نگاه بین المللی در حوزه اربعین است.
نگاه به اربعین نگاه کلی است ،انجام این کارهفت ماه زمان برد وجه تمایزاین نرم افزارهمان زبان بود و این نرم افزار از طرف مرکز هنرهای رقومی تولید شد و تحت نرم افزار کوله بار نرم افزار دیگری به نام اربعین تولید می شود،پیش تولید این انیمیشن شروع شده و به وقایع درباره پیاده روی اربعین می پردازد .  
دانلود



 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن