تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799472775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از جنوب کرمان گزارش می‌دهد مرهم جهادگران فدائیان عدالت بر زخم محرومان کپرنشین+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از جنوب کرمان گزارش می‌دهد
مرهم جهادگران فدائیان عدالت بر زخم محرومان کپرنشین+تصاویر
به همت خیران و بچه‌های جهادی گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت در سه ماهه اخیر خدمات بزرگی در مناطق محروم جنوب کرمان انجام گرفته است.

خبرگزاری فارس: مرهم جهادگران فدائیان عدالت بر زخم محرومان کپرنشین+تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، به لطف الهی و همت خیران و بچه‌های جهادی گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت در سه ماهه اخیر خدمات خوبی در جنوب کرمان انجام گرفته است.



*ساخت 12 خانه برای ایتام کپرنشین ساخت هفت خانه برای ایتام کپرنشین و کنتوک‌نشین روستای بسیار محروم عبدالله‌آباد از توابع شهرستان عنبرآباد: همه این ایتام کپرنشین همان‌هایی هستند که به دلیل خشکسالی، صعب‌العبور بودن، دوردست بودن، نبود آب بهداشتی، نبود امکانات اولیه مثل حمام، نبود مسجد و مدرسه و خانه بهداشت و ... از نقاط دوردست و صعب‌العبور و بدون امکانات جبل‌بارز جنوبی شهرستان عنبرآباد کوچ کرده و به روستای عبدالله‌آباد آمده‌اند. به همت خیران و بچه‌های جهادی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و شهرستان فعلا اکثر خانه‌های مذکور تا زیر سقف رفته و کارهایی همچون ایزوگام و سرامیک و گچ‌کاری و برق‌کشی و ساخت حمام و سرویس بهداشتی مانده است. زیربنای مفید خانه 32 متر مربع است و برای تکمیل هر خانه حدود 3 میلیون تومان نیاز است که از خیران تقاضا داریم برای تکمیل این پروژه‌ها ما را یاری کنند. ساخت دو خانه برای ایتام کپرنشین روستای مهتابی زیارت و ساخت خانه یک خانواده یتیم و معلول در روستای رحمت‌آباد از توابع شهرستان عنبرآباد هم از جمله این اقدامات است. ساخت خانه دو خانواده یتیم ساکن در شهرستان عنبرآباد: این خانواده یک خانه اجاره کرده بودند که هر لحظه امکان ریختن سقفش می‌رفت خانه‌ای کاهگلی معمولا شب‌ها در حیاط می‌خوابیدند که این خانه اکنون در حال تکمیل است.

*ساخت نهمین و دهمین مسجد و حسینیه ساخت مساجد و حسینیه‌های روستاهای ترشاب، عبدالله‌آباد، حجت‌آباد، پشت‌کوه دوساری، مهتابی زیارت، زهکلوت، نازدشت موفق، راسک، چاه‌بید، دازان طبق و نمداد نتیجه الطاف ویژه الهی و کمک خیران و بچه‌های جهادی بوده است. البته لازم به ذکر است که ساخت مسجد و حسینیه روستای چاه‌بید به همت خیران بنیاد نخبگان امام موسی صدر و اجرای گروه فدائیان عدالت به تازگی تکمیل شد. ضمنا اکثر مصالح مسجد روستای بسیار صعب‌العبور دازان تهیه و منتقل و پی مسجد برداشته شده که بعد از اربعین ساخت مسجد دازان استارت می‌خورد. *ساخت خانه عالم، خانه قرآنی 90 درصد پروژه خانه عالم روستای محمدآباد کتکی تکمیل شده و به‌زودی افتتاح می‌شود، روستایی با جمعیت 3 هزار نفر و نداشتن خانه عالم از جمله مشکلات جدی روستا بود که با افتتاح این خانه عالم این مشکل به‌زودی برطرف می‌شود. همچنین 90 درصد پروژه خانه قرآنی خضرآباد با زیربنای 80 متر تکمیل شده که امید است با همت خیران نیز به‌زودی شاهد افتتاح این خانه قرآنی باشیم، روستای خضرآباد با حدود 2 هزار و 500 نفر جمعیت و فعال بودن اعضای این خانه قرآنی و نداشتن مکان برای 80 قرآن‌آموز و 50 کودک پیش‌دبستانی یکی از ضروریات روستا است.



*کمک‌های درمانی آنقدر موارد درمانی ما فراوان است که آدمی نمی‌داند به چه کسی باید کمک دهد، اعزام متعدد در هفته به جیرفت، کهنوج، کرمان، یزد و تهران از جمله کارهای روتین گروه است، موارد درمانی به حدی بالا است که حتی فرصت گزارش‌نویسی و انعکاس خبری آن را نداریم و فقط بعضی موارد را منعکس می‌کنیم. البته از همه خیران جای بسی تشکر و تقدیر داریم که با مساعدت‌های خود دردهای خیلی از بیماران را آرام کرده و آرامش را به زندگانی آنان برگرداندند و حتی در مواردی از یتیم شدن بچه‌ها جلوگیری کردند. *اشتغالزایی خرید تعدادی چرخ خیاطی برای مادران بی‌بضاعت و مستضعف برای تولید خیاطی، خرید تنور نانوایی برای راه‌اندازی نانوایی محلی، کشت دو هکتار پیاز در روستای مهتابی زیارت عنبرآباد، یونجه‌کاری 10 هکتار در روستای اردوگاه قلعه‌گنج از جمله آین اقدامات است. زمینی نیز برای احداث نخلستان آماده شده که به‌زودی درصدد کاشت نهال خرما هستند و تمام سود این نخلستان که مزین به نام امیرالمومنین (ع) و وقفی است به مناطق محروم جنوب کرمان تعلق دارد.



*کمک‌های تحصیلی با توجه به آغاز سال تحصیلی و عدم تمکن مالی دانش‌آموزان، مساعدت‌های خوبی در باب ثبت‌نام و تجهیز دانش‌آموزان انجام گرفت، از کیف و کفش دانش‌آموزان گرفته تا کتاب و لوازم‌التحریر آنان تا هزینه خوابگاه آنان و حتی کمک هزینه برای اعزام به دانشگاه و ... که توسط گروه انجام شد. *فعالیت فرهنگی تهیه کتاب احکام و قرآن، تشکیل کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان، اعزام مبلغ و تشویق همه خانه‌های قرآنی فعال روستاها و شهر عنبرآباد و سفره نذری امام حسین (ع) در ایام و لیالی محرم از جمله فعالیت‌های این گروه بوده است. به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان (ع) توسط گروه فدائیان عدالت، مراسم سخنرانی و عزاداری به همراه سفره امام حسین (ع) طی 10 شب در دو مدرسه شبانه‌روزی راهنمایی پسرانه ایرانمنش و مدرسه دخترانه حجاب از مدارس منطقه محروم زهکلوت رودبار جنوب انجام گرفت.



*وسایل معیشتی و فراخوان تهیه جهیزیه خرید یخچال، کولر، تلویزیون، دیجیتال و ... بین ایتام و کپرنشینان از جمله فعالیت‌های این گروه بوده است.  بعد از فراخوان پیامکی که به خیران داده شد حدود 6 میلیون تومان برای تهیه جهیزیه چهار عروس بسیار مستضعف جمع‌آوری شده است که بعد از ماه صفر برای تهیه جهیزیه اقدام می‌شود. یکی از فعالیت‌های خوب گروه، اعطای وام قرض‌الحسنه بوده و گره‌های زیادی را از زندگانی مردم گشوده است، ارائه تسهیلات برای امور شخصی، تحصیلی، شغلی، جشن عقد، رفاهی و ... از جمله مواردی بوده که گروه جهادی مساعدت کرده است. ضمن تشکر فراوان از همه خیران و دعوت از تک‌تک آنان برای بازدید از پروژه‌های گروه تقاضا می‌شود برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به ویژه خانه‌های ایتام مساعدت کنند. انتهای پیام/2655/ر30/

http://fna.ir/D73R8J





94/09/04 - 04:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن