تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از کارهاي مهم بانک، ايجاد و زمينه سازي اشتغال در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۵ب.ظ)
مدير حوزه هاي علميه: از کارهاي مهم بانک، ايجاد و زمينه سازي اشتغال در کشور است موج - قم - مدير حوزه هاي علميه تأکيد کرد: يکي از کارهاي مهم بانک، ايجاد و زمينه سازي اشتغال در کشور است و بايد به آن توجه جدي داشت.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير حوزه هاي عمليه در ديدار با مدير عامل بانک ملت، گفت: گزارش جناب عالي از وضعيت امروز بانک ملت، گزارشي جامع و کامل بود که نشان دهنده رويکرد شما براي ايجاد تسهيلات در مباحث مورد نياز کشور و سرمايه گذاري در اماکني که چرخه اقتصادي را به حرکت در مي آورد، مي باشد.
وي با بيان اين مطلب که بانک ذخيره مناسبي براي کشور و جامعه است، گفت: آنچه که لازم است به آن توجه شود، نحوه استفاده از اين ذخيره است و ديدگاه رؤساي بانک ها مي تواند سرنوشت اين رويکرد را مشخص نمايد.
آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري تأکيد کرد: يکي از کارهاي مهم بانک، ايجاد و زمينه سازي اشتغال در کشور است و بايد به آن توجه جدي داشت.
امام جمعه قم مشتري محوري را يکي از موضوعات بانکداري دانست و گفت: بانک يکي از نهادهايي است که مراجعه کننده بسياري دارد؛ پس لازم است کارکنان بانک ها با چهره بشاش، ديني و ايماني خود با مردم برخورد کرده و ناراحتي هاي خود را به مردم منتقل نکنند.
عضو خبرگان رهبري ادامه داد: کارمنداني که رفتاري مناسب با مشتري دارند، مي توانند افراد بسياري را جذب کرده و سرمايه بانک را از اين طريق بالا ببرند و همان مشتري نيز مبلغ خوبي براي آن بانک نزد ساير مردم خواهد بود.
معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم يادآور شد: غيرمسلمانان با اينکه اعتقادي به مباحث اسلامي ندارند، تلاش مي کنند به نحوي با مشتري برخورد داشته باشند تا او را جذب کنند؛ پس مشتري محوري و صداقت، از اصولي است که بايد در بانکداري اسلامي رعايت شود؛ چراکه وظيفه اي ديني و الهي است و در مقابل مي تواند کمک قابل توجهي براي بانک ها در جذب سرمايه باشد.
آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به موضوع وام قرض الحسنه تصريح کرد: بايد زمينه اي در اين موضوع فراهم شود تا اشخاصي که تقاضاي وام مي کنند، مشکلي از مشکلات آنان را حل نمايد.
وي با بيان اين مطلب که در روايات به موضوع قرض الحسنه سفارش بسياري شده است، ادامه داد: اشکالي ندارد که بانک ملت، گوشه اي از سود فعاليت هاي اقتصادي خود را به وام قرض الحسنه اختصاص دهد؛ چرا که توصيه هاي بسياري بر آن شده و برکات زيادي به همراه دارد.
مدير حوزه هاي علميه بيان داشت: اعطاي وام قرض الحسنه بسيار مفيد بوده و ارزش بالايي دارد.
عضو خبرگان رهبري با تاکيد بر اينکه نبايد بانک ها به بنگاه اقتصادي تبديل شوند، اظهار داشت: خدمت به چرخ اقتصاد، يکي از وظايف بانک هاست؛ چراکه در اين راه بايد به کمک کارخانجات توليدي آمده و مشکل بيکاري را در کشور مرتفع نمايند؛ چون با تعطيلي کارخانه ها، مشکلات معيشتي مردم بيشتر خواهد شد.
امام جمعه قم با اشاره به موضوع ربا در بانک ها ابراز داشت: مکررا موضوعات بسياري درباره بحث ربا در بانک ها بيان شد و بايد تلاش شود اين معضل که 36 سال است در بانک هاي کشور وجود دارد، رفع شود؛ چراکه به مصلحت هر دو طرف بانک و مشتري خواهد بود.
معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم در پايان خاطرنشان ساخت: بايد وام هاي کم بهره به مردم پرداخت شود و براي آن برنامه هاي مطالعاتي داشت تا هر دو طرف راضي باشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن