تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813363933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاران صنعتی در دوره کارآفرینی شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین:
سرمایه گذاران صنعتی در دوره کارآفرینی شرکت کردند

ناصحی


شناسهٔ خبر: 2977428 - سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
استانها > قزوین

قزوین- مديرعامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوين گفت: به منظور آشنایی صنعتگران با مشکلات حوزه تولید، دوره كارآفرينی ویژه سرمايه گذاران جديد مستقر شده در شهركها و نواحی صنعتی استان برگزار شد. عبدالقهار ناصحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره اظهارداشت: بهبود فضای کسب و کار در شرایط کنونی یکی از برنامه هایی است که می تواند به رونق اقتصاد منجر شده و مشکلات این بخش را کاهش دهد. وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارآفرینان، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان می تواند زمینه آشنایی بیشتر این افراد را با محیط تولید فراهم کند تا در صورت بروز مشکل بهتر بتوانند برای حل آن اقدام کنند. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآورشد: سازمان صنايع كوچك و شهركهای صنعتی ايران در راستای وظایف خود مبنی بر ارتقاء دانش متقاضيان احداث واحدهای صنعتی در شهركهای صنعتی با برگزاری دوره های كارآفرينی نسبت به توانمندسازی صنعتگران اقدام  کرده است. وی بیان کرد: به منظور پر كردن خلاء دانش و تجربه در فرايند سرمايه گذاری متقاضيان دوره آموزشی با حضور۲۰ نفر از سرمایه گذاران مستقر در شهرکهای صنعتی در دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد.

ناصحی گفت: اين دوره كارآفرينی با هدف انتقال دانش و تجربيات تخصصی در حوزه كسب و كار برای اولين بار با هدف آموزش سرمايه گذاران بخش صنعت در شهرك ها و نواحی صنعتی استان برگزار شد. وی با اشاره به اثرگذاری اين دوره یادآورشد:شركت كنندگان در دوره یاد شده با طراحی انواع مدل كسب و كار، شيوه های نوآوری و خلاقيت به طور تشریحی و کامل كسب دانش می کنند. ناصحی اضافه کرد: محل برگزاری دوره تخصصی در مركز رشد دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد تا تعامل بخش صنعت و دانشگاه نیز محقق شود و سرمايه گذاران از نزديك با ظرفيت های تحقيقاتی، علمی و دانش مركز رشد آشنا شوند. دوره دوم آموزش ارتقاء مهارتهای كارآفرينی متقاضيان سرمايه گذاری بخش صنعت تا پایان سال برگزار خواهد شد.      









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن