تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813038022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخليه و بارگيري انواع غلات در بندر اميرآباد تا پايان آبان ۳۲ درصد رشد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۵۷ق.ظ)
تخليه و بارگيري انواع غلات در بندر اميرآباد تا پايان آبان ۳۲ درصد رشد داشت موج - تخليه و بارگيري انواع غلات در بندر اميرآباد مازندران تا پايان آبان ۳۲ درصد رشد داشت. همزمان تجهيزات پيشرفته هواشناسي در مرکز کنترل ترافيک دريايي بندر اميرآباد نيز در همين ماه نصب و راه‌اندازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از اداره کل بنادر و منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد، علي‌خدمتگزار، مدير بنادر و منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد با اعلام اين خبر گفت: در ۸ ماهه سال جاري، در مقايسه با مدت مشابه سال ۹۳، تخليه و بارگيري غلات در اين بندر با افزايش مواجه بود، به طوري که با تخليه ۴۵۲ هزار و ۷۷۷ تن جو، ۴۰۹ هزار و ۲۲۶ تن گندم، ۸۱ هزار و ۸۴۷ تن ذرت و ۴۹۲ تن محصولات کشاورزي، دامي و احشام مجموع غلات وارد شده و تخليه شده در اين بندر از ۷۷۰ هزار و ۶۷۸ تن تا پايان آبان سال ۹۳ به ۹۴۴ هزار و ۳۴۲ تن در مدت مشابه سال جاري افزايش يافت.
علي‌خدمتگزار افزود: در اين مدت ميزان ۳۵۸ تن از اين نوع کالا با ۱۰۰ درصد رشد از بندر اميرآباد بارگيري و به ساير کشورها صادرات شده است.
وي افزود: عمده اين کالاها از بنادر آستاراخان، آکتائو، اوليا، باکو، گوسان، دوبوفکا، ولگا گراد و ماخاچ‌کالا وارد بندر اميرآباد شده‌اند که بخش قابل توجهي از نيازهاي استان و کشور را در بخش غلات تأمين مي‌کند.
وي اظهار کرد: اين آمار قطعا با به سرانجام رسيدن پروژه‌هاي اقتصادي که قرار است با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد در زمينه فرآوري غلات انجام شود، افزايش خواهد يافت.
خدمتگزار گفت: اميدواريم با توجه به رشد چشمگير تخليه و بارگيري غلات در اين بندر و همچنين برنامه‌هاي اتخاذ شده براي گسترش فعاليت‌هاي اقتصادي مرتبط با غلات، منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد در آينده نزديک به اهداف خود در اين حوزه دست يابد.
همچنين در راستاي اجراي اهداف سازمان بنادر مبني بر ارتقاي ايمني دريانوردي در آب‌هاي تحت حاکميت، تجهيزات پيشرفته هواشناسي در مرکز کنترل ترافيک دريايي بندر اميرآباد نيز نصب و راه‌اندازي شد.
خدمتگزار پايش لحظه‌به‌لحظه وضعيت جوي حاکم در منطقه به منظور بهره‌گيري در عمليات پهلودهي و جداسازي کشتي‌ها و مانورهاي دريايي را از اهداف نصب اين تجهيزات بيان کرد.
وي همچنين بر قابليت نمايش اطلاعات از قبيل سمت و سرعت باد، اندازه‌گيري دما، رطوبت و تغييرات فشار هوا در اين تجهيزات اشاره و بر کاهش خطاي انساني در ارسال گزارش‌ها و هشدارهاي هواشناسي دريايي از سوي ايستگاه‌هاي ساحلي بنادر، تأکيد کرد.
مدير کل بنادر و دريانوردي استان مازندران هم از رشد ۳۰ درصدي واردات کالاي غيرنفتي به منطقه ويژه اقتصادي بندر نوشهر در هشت‌ماهه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه قبلي خبر داد و گفت: ميزان تخليه و بارگيري کالا در بندر نوشهر در مجموع نسبت به مدت مشابه قبلي از رشد ۱۳ درصدي برخوردار بوده است.
آهن‌آلات، غلات، مواد نفتي، کاغذ و چوب از عمده‌ترين کالاهاي وارداتي به بندر نوشهر به شمار مي‌روند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن