تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 15 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1826147778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیلگران می گویند تعداد کاربران واقعیت مجازی تا پایان 2017 به 70 میلیون نفر می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:دیجیاتو: تولیدکنندگان و توسعه دهندگان محتوای نرم افزاری، از ایجاد بازارهای جدید برای گسترش کسب و کار خود استقبال می کنند اما همزمان نگرانی ها از بابت تعداد مصرف کنندگان وجود دارد. یک بازی که ممکن است میلیون ها دلار هزینه ی ساخت در بر داشته باشد، برای بازاری چند نفری ساخته می شود؟ در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. کمپانی سوپردیتا، در آخرین گزارش خود، انتهای سال 2017 را زمانی خواند که تعداد مصرف کنندگان به 70 میلیون نفر رسیده و به ترتیب درآمد کمپانی های سخت افزاری و نرم افزاری، به 8.8 و 6.1 میلیارد دلار می رسد. این گزارش بیشتر به بهانه عرضه هدست واقعیت مجازی سامسونگ، Gear VR تهیه شده است. جمعه هفته ی گذشته، Gear VR با قیمت 99 دلار عرضه شد و علی رغم اتکایش بر پرچمدارهای سامسونگ، موفق شد تا نظر منتقدین را به خود جلب کند. سوپردیتا می گوید تا پایان 2015 که تقریبا 5 هفته از آن باقی مانده، این بازار 18 میلیون خواهد شد. اما بازار 18 میلیونی لزوما به مفهوم فروش همین تعداد از Gear VR یا هدست های گران قیمت دیگر نیست. تلفن های هوشمندی که در دست داریم، هر کدام پتانسیل این را دارند که سخت افزار واقعیت مجازی باشند. اما سوپردیتا به خوبی می داند که اگر قرار باشد جامعه مصرف کنندگان واقعیت مجازی افزایش یابد، گیمرهای کنسولی نقشی پر رنگ در این میان بازی خواهند کرد. همچنین، در این گزارش آمده که 31 درصد از 11 میلیون دارنده پلی استیشن 4 در آمریکا، حتما پلی استیشن وی آر را خریداری خواهند کرد و 18 درصد از پی سی گیمرها نیز به سمت آکیلس ریفت خواهند رفت. هر دو هدست قرار است نیمه اول سال 2016 عرضه شوند.


سه شنبه ، ۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دیجیاتو]
[مشاهده در: www.digiato.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن