تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق فرهنگیان در برنامه ششم لحاظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حقوق فرهنگیان در برنامه ششم لحاظ شود
کد خبر: ۵۴۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ - 23 November 2015


عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته گفت:‌ وضعیت معیشتی بازنشسته‌های آموزش و پرورش برای تامین حداقل نیاز خانواده‌هایشان بسیار نامناسب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حامد قادرمرزی در نشست علنی امروز (دوشنبه 2 آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج به رئیس جمهور و دولت درخصوص وضعیت معیشتی بازنشسته‌های آموزش و پرورش تذکر داد و گفت: این افراد پس از سه دهه خدمت و گذشت چند سال از بازنشستگی‌شان هنوز قادر به تامین حداقل نیازهای خانواده‌هایشان نیستند لذا انتظار می‌رود در برنامه ششم توسعه شاهد افزایش حقوق بازنشسته‌های فرهنگی باشیم.

نماینده مردم قروه و دهلران در مجلس شورای اسلامی به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد و گفت: چرا عوارض و مالیات معادن شهرستان‌های قروه و دهلران در استان‌های تهران، اصفهان و همدان پرداخت می‌شود.

وی افزود: عوارض و مالیات باید در شهرستان‌های قروه و دهلران پرداخت شده، در غیر این صورت روند برداشت از معادن متوقف و در نهایت معادن را تعطیل خواهیم کرد.

قادرمرزی یادآور شد: تخریب محیط زیست و جاده‌ها و زیرساخت‌های قروه و دهلران به علت بهره‌برداری از معادن نباید تنها سهم مردم این منطقه باشد.

وی به وزیر نیرو و جهاد کشاورزی در خصوص عملیاتی نشدن طرح پهنه بندی کشت تذکر داد و گفت: بیش از دو سال و سه ماه از مدت مسئولیت و وزارت شما گذشته است اما برای افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی هیچ طرح و برنامه‌ای ارائه نشده است.

قادر مرزی افزود: آب و خاک کشاورزی در کشور رها شده است، آقای وزیر جهاد کشاورزی از بی‌برنامگی و وضعیت نابسامانی که برای کشاورزان رقم زده‌اید اطلاع دارید؟ آیا از وضعیت بازار سیب زمینی و اینکه چرا صندوق بیمه کشاورزان در حق آن‌ها اجحاف می‌کند اطلاعی دارید؟ چرا کشت جایگزین سیب زمینی ارائه نمی‌شود؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آقای حجتی باید بدانید شما وزیر جهاد‌سازندگی نیستید بلکه وزیر جهاد کشاورزی هستید لذا باید برای کشاورزان طرح و برنامه ارائه کنید.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن