تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816433351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح برنامه های هفته بسیج درشهرستان قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تشریح برنامه های هفته بسیج درشهرستان قدس برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در نشست خبری فرماندهی سپاه شهرستان قدس تشریح شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ آذر ساعت 18:50

خبرگزاری پانا+تشریح برنامه های هفته بسیج+ سپاه+ شهرستان قدس

 به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، در این نشست حجت السلام  اسفندیار نماینده ولی فقیه، سرهنگ الهیاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از اصحاب رسانه در سالن سپاه شهرستان قدس حضور داشتند. حجت السلام اسفندیار ابتدا با تبریک هفته بسیج در مورد جایگاه بسیج در جامعه اظهار کرد: همه این جمله از حضرت امام را شنیده ایم که «بسیج لشکر مخلص خداست»، بدین معنی که بسیج یک لشکر است و هر لشکری به امر فرمانده لشکر هر کار و وظیفه محوله را انجام می دهد، یعنی همه کارهای یک بسیجی با اخلاص برای رضای خداوند صورت می گیرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با اندکی تامل می توان دریافت که اگر این لشکر مخلص پس از پیروزی انقلاب تاسیس و حفظ نمی شد سرنوشت انقلاب طور دیگری رقم می خورد و دوام و استحکام این انقلاب مرهون تلاش های این نیروی حافظ انقلاب بوده است،تا جایی که رهبر معظم انقلاب بسیج را کلید طلایی انقلاب بر شمردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس نیز ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان بازوی های رسانای فکر و فرهنگی این انقلاب در این نشست خبری، به تشریح برنامه ای این نهاد در هفته مبارک بسیج پرداخت.
سرهنگ اللهیاری بیان کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با همکاری ادارات و نهاد های شهرستان، بیش از هفتاد نوع برنامه ی فرهنگی و معنوی را برای اجرا توسط عزیزان بسیجی در سطح شهرستان قدس برنامه ریزی نموده است، که یکی از مهمترین این برنامه ها حضور در رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس و گردهمایی گردان های بیت المقدس بسیج با حضور  بیش از 35000 بسیجی بود که روز جمعه با اقتدار و شیوه  احسن اجرا گردید.
وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های مهم و شاخص، اجرای تورهای ایست و بازرسی است که در هفته ی بسیج آغاز خواهد شد و بعد از هفته  بسیج ادامه خواهد داشت .
اللهیاری ادامه داد: غبار روبی مزار شهدا، برگزاری همایش ائمه جمائات صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور اقشار بسیج، برگزاری ایستگاه های صلواتی، پیاده روی خانوادگی روز جمعه از میدان قدس به نماز جمعه، همایش میقات الصالحین و سخنرانی فرماندهی ناحیه پیش از خطبه های نماز جمعه برپایی غرفه ها و نمایشگاه های جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی و برگزاری نشست های روشنگری با محوریت همین موضوعات، دیگر برنامه های مهم ما هستند که شایان توجه و تبیین بوده اند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تاثیر بسزای فعالیت خبرنگاران در افکار و اذهان عمومی، انتظار میرود که اصحاب گرامی و بزرگوار رسانه همگام و همسو با آرمان های امام و انقلاب اسلامی و در راستای رسالت های فردی و اجتماعی خویش قلم به صفحه آگاهی و اطلاعات بزنند.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن