تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812931959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنيت و آرامش بزرگ‌ترين نعمت الهي براي شهروندان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۱ب.ظ)
نماينده مردم قزوين در مجلس: امنيت و آرامش بزرگ‌ترين نعمت الهي براي شهروندان است موج - نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز ملت بزرگ ايران پليس را به عنوان فرزند امين خود پذيرفته و در نتيجه پليس ايران بهترين تکيه‌گاه امن جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج، داوود محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي، در جمع کارکنان يگان ويژه استان قزوين با بيان اينکه استقرار نظم و امنيت در کشور مرهون ايثارگري و فداکاري کارکنان نيروي انتظامي است، اظهار داشت: کارکنان ناجا به عنوان خدمتگزاران امنيت و آرامش اين کشور هستند و خدمت اين عزيزان مصداق جهاد في سبيل الله است.
وي امنيت و آرامش را به عنوان بزرگ‌ترين نعمت الهي براي شهروندان نام برد و گفت: امنيت در همه ابعاد فردي و اجتماعي نياز اصلي جامعه است و وظيفه اصلي پليس نيز تأمين و حفظ اين مهم براي مردم است.
محمدي با اشاره به ضرورت تأمين امنيت در جامعه اظهار کرد: برقراري امنيت در يک جامعه تأثيرات بزرگي در زندگي اقتصادي، سياسي و فرهنگي و وضعيت روحي مردم دارد.
نماينده مجلس شوراي اسلامي، حفظ کرامت مردم را بسيار ضروري عنوان کرد و بيان داشت: پليس بايد مقتدر و با صلابت در راستاي خدمت رساني به عموم مردم تلاش کند.
وي در ادامه تصريح کرد: امروز ملت بزرگ ايران، پليس را به عنوان فرزند امين خود پذيرفته و در نتيجه، پليس ايران بهترين تکيه‌گاه امن جامعه است.
نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: بحمدالله جامعه از پليس به عنوان نيرويي مقتدر و با صلابت ياد مي‌کند و نيروي انتظامي هم با بهره‌مندي از اين پتانسيل مثبت و با تلاش و ظرافت خاصي امنيت را پايه‌گذاري و حفظ کرده است.
اين مقام مسوول در بخش پاياني سخنان خود به نقش نيروي انتظامي در امنيت کشور اشاره و بيان کرد: امروزه پليس در جاي‌جاي زندگي مردم نقش دارد و آحاد جامعه بايد قدردان زحمات و تلاش‌هاي شبانه‌روزي مأموران پليس باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن