تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815334653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهروزي از گردونه رقابت ها حذف شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۳ق.ظ)
وزنه برداري قهرماني جهان-هيوستون؛ بهروزي از گردونه رقابت ها حذف شد موج- نماينده دسته ۶۹ کيلوگرم ايران در رقابت هاي دوضرب مسابقات جهاني آمريکا که در هيوستون برگزار مي شود، وزنه را انداخت و کاروان تيم ملي را در شوک فرو برد.
به گزارش خبرگزاري موج، رقابت يکضرب دسته ۶۹ کيلوگرم مسابلقات جهاني ۲۰۱۵ آمريکا با حضور ۱۱ وزنه بردار درسالن جرج براون شهر هيوستن آغاز شد.
بهروزي در حرکت نخست با انتخاب وزنه ۱۴۱ کيلوگرم و مهار اين وزنه کار خود را با قدرت آغاز کرد. بهروزي در حرکت دوم خود نيز وزنه ۱۴۷کيلويي را بالاي سر برد. اين وزنه بردار به خاطر دردي که در دست خود احساس کرد از سومين حرکت خود انصراف داد. بهروزي اما در حرکت دوضرب اگرچه وزنه هاي انتخابي (۱۷۳ و ۱۷۴ کيلوگرم ) را خيلي سبک روي سينه مي کشيد اما در عين ناباوري با ناکامي در مهار اين وزنه‌ها از دور رقابت ها حذف شد و شوک باورنکردني را به تيم ملي وزنه برداري وارد کرد.
در گروه B اين وزن، وزنه بردار کشور اندونزي با مجموع ۳۲۱ کيلوگرم در جايگاه نخست قرار گرفت، وزنه بردار آمريکا با ۳۱۶ کيلوگرم دوم شد و وزنه بردار قزاق با ۳۱۳ کيلوگرم جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.
گفتني است؛ رقابت گروه A دسته ۶۹ کيلوگرم فردا برگزار مي شود تا تکليف نفرات برتر اين وزن نيز مشخص شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن