تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798912382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگران زنی که به آنها مانند صدف طاهریان پیشنهادهای شرم آور شد +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
پیاده روی هالیوود بازیگران زنی که به آنها مانند صدف طاهریان پیشنهادهای شرم آور شد +عکس

در سینمای هالیوود؛
بازیگران زنی که به آنها مانند صدف طاهریان پیشنهادهای شرم آور شد +عکس
چنین مساله ای گرچه در سینمای ایران غیرعادی و عجیب است اما در سینمای غرب امری عادی و باسابقه ای طولانی است که قربانیان بزرگی هم داشته است.



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، صدف طاهریان بازیگر نقش های فرعی سینما و تلویزیون ایران، چندی پس از کشف حجاب جنجالی اش قول داد که در رابطه با فساد در سینمای ایران دست به افشاگری هایی خواهد زد.   او پس از قولی که داده بود درباره یکی از این بی اخلاقی ها گفته بود که برخی سینماگران در ازای بازی به وی پیشنهادهای شرم آوری داشته اند.   اما چنین مساله ای گرچه در سینمای ایران غیرعادی و عجیب است اما در سینمای غرب امری عادی و باسابقه ای طولانی است که قربانیان بزرگی هم داشته است. اسامی برخی نام های بزرگ در ادامه می آید:   گوئینت پالترو گوئینت پالترو، بازیگر هالیوود و برنده اسکار درباره چنین تجربه تلخی در مصاحبه با مجله "ال" در سال 2010 فاش کرد به او نیز پیشنهادات غیراخلاقی در پشت صحنه شده است. به گفته این بازیگر زن، یکی از اهالی پشت صحنه به وی پیشنهاد رابطه در ازای پیشرفت کاری داده و او نیز که شوک زده شده بود و به سرعت آن محل را ترک کرده است.  

  جوان کالینز جوان کالینز، در دهه ی 60 میلادی برای بازی در نقش کلئوپاترا تست بازیگری داد و به او اعلام شد که گزینه اصلی برای گرفتن این نقش می باشد به شرط اینکه با رئیس استودیو رابطه ای داشته باشد، کالینز گفته که وی از این اقدام سرباز ده و به این ترتیب نقش به الیزابت تیلور رسیده است.  

  شارلیز ترون شارلیز ترون، برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای فیلم هیولا از جمله افرادی است که اعلام کرده تجربه ارائه پیشنهادات غیراخلاقی را داشته است. ترون در سال 2009 در یک مصاحبه گفت: در سن 19 سالگی زمانی که به تازگی از آفریقای جنوبی به هالیوود آمده بود، تست بازیگری در شب یک روز تعطیل به خانه تهیه کننده ای رفته تا از او تسب گرفته شود. ترون می گوید: من پیش خودم احساس کردم که شاید در لس آنجلس این مسئله عادی باشد، زمانی که به آنجا رفتم از من خواسته شد تا نوشیدنی الکلی مصرف کنم اما من گفتم دختره رو عوضی گرفتی داداش.  

  هلن میرن هلن میرن در سال 2007 در یک برنامه شوی انگلیسی گفت که تجربه سوء استفاده از وی در پشت صحنه توسط مایکل وینر را گذارنده است. وی عنوان کرد که وینر از او خواسته بود تا برای او بدن نمایی انجام دهد. با اینحال وینر در پاسخ به این اظهارنظر در مصاحبه با گاردین آن را کاملا تکذیب کرد. وینر گفت: هلن میرن بسیار محترم و بازیگر بزرگی است و منم یکی از طرفداران سرسختش هستم اما باید بگم که حافظه او خیلی خوب کار نمی کند و من هرگز از او سوء استفاده ای نکردم.  

  جنی مک کارتی جنی مک کارتی در سال 1998 در مصاحبه ای با موای لاین، جزئیات کاملی از تجربه خود از بی اخلاقی در پشت صحنه را مطرح کرد. وی اعلام کرده که برای گذراندن تست بازیگری به دفتر استیون سیگال رفته بود و او آخرین نفری بود که باید تست بازیگری می داد. وی افزوده است به دفتر وارد شدم و سیگال از من خواست تا لباسم را از تنم خارج کنم زیرا نقشم در این فیلم نیز چنین لحظه ای دارد و او باید بتواند من را در این وضعیت ببیند! جنی گفته که پس از این اتفاق با گریه این محل را ترک کرده است. با اینحال استیون سیگال تمام ادعاهای جنی مک کارتی را رد کرده است.  

  لیزا رینا لیزا رینا در مصاحبه ای که در سال 2010 با سایت پوپیتر انجام داد و اعلام کرد که به او پیشنهاد رابطه در ازای یک نقش خوب در سریال داده شده است. رینا گفته که در سن 24 سالگی یک نقش بسیار موفق تلویزیونی را تنها به این خاطر از دست داده که به پیشنهاد رابطه تهیه کننده پاسخ منفی داده است. وی همچنین اعلام کرد که در سال های بعد مجددا این تهیه کننده را ملاقات کرده و به او گفته من همه آدم های این شهر را می شناسم و چنانچه بشنوم دوباره قصد انجام کاری رو داری که یک زمانی می خواستی با من انجام بدی، آبرویت را می برم و چهره کثیفت رو عمومی می کنم.  

  مرلین مونرو مرلین مونرو در طول دوران زندگی اش تجربیات فراوانی در ارتباط با دریافت پیشنهاد رابطه از طرف افراد پشت صحنه داشت اما بر خلاف بسیاری از هنرمندان زن، خیلی برخوردی با این مساله انجام ننمی داد. باربارا لیمینگ در کتاب بیوگرافی مونرو می گوید: زمانی که مرلین در یک آخر هفته نزد هاوارد هاکس رفت این کارگردان پس از دیدن او گفته که هیچ نکته ویژه ای در بازی او ندیده و حتی به او گفته که شبیه احمق ها به نظر می رسد. هاوکس حتی رغبتی به سوء استفاده از مرلین نداشت. با این حال مونرو در سال های بعد در اظهارنظرهای مختلفی که انجام داد صراحتا از انکار پیشنهاداتی که در پشت صحنه به او می شد خودداری می کرد. به نظر می رسد که زندگی تلخ مرلین مونرو در سال های قبل از ورودش به سینما که طی آن بارها مورد سوء استفاده قرار گرفته بود باعث بی اهمیت شدن این موضوع برایش گردیده بود.  

  مگان فاکس مکان فاکس بازیگر سری فیلم های ترنسفورمرز در سال 2009 در صاحبه ای با بریتیش کیو گفته که موارد پیشنهادات اخلاقی زیادی را دریافت کرده است. فاکس گفت: این خیلی ناراحت کننده است. بعضی از این افراد بسیار مشهور هستند و تو پیش خودت فکر می کنی که خیلی جالب هست که بتونی با اونها صحبت کنی و ملاقاتشون کنی. اما این باورکردنی نیست که زمانی که نزد آنها می روید متوجه می شوید که این افراد اصلا نمی خواستند شما رو ملاقات کنند بلکه خواسته های دیگری دارند. فاکس این اظهارنظر را درباره کارگردان های مشهور هالیوود مطرح کرده بود.  

  رایان فیلیپ پیشنهادات غیراخلاقی در پشت صحنه همیشه برای زنان نبوده و گاهی مردان هم قربانی این معضل بوده اند. رایان فیلیپ در سال 2010 در جریان یک مصاحبه بصورت سربسته اعلام کرد که خودش نیز تجربه مشابه آنچه که معمولا برای زنان در پشت صحنه رخ می دهد را تجربه کرده است اما از ارائه جزئیات دربار این رخداد خودداری کرد و تنها با کسانی که چنین اتفاقی برایشان رخ داده ابراز همدردی کرد.  

  تندی نیوتن، بازیگر فیلم های ماموریت غیرممکن و افسانه رایدیک در سال 2013 در مصاحبه با سی ان ان فاش کرد زمانی که نوجوان بوده، یک کارگردان از او خواسته تا روی صندلی بنشیند و حالت های مختلفی که مد نظر اوست را اکرا کند اما پس از مدتی متوجه شده که قصد او نه برای تست گرفتن، بلکه برای مقاصد غیراخلاقی بوده چرا که این کارگردان خواسته هایی را مطرح می کرد که معمولا بیماران جنسی درباره آن صحبت می کنند.  

  ترزا راسل در سال های گذشته در مصاحبه های متعدد گفته زمانی که در حال نقش آفرینی در نخستین فصل از سریال the last tycoon بوده چندین بار از طرف تهیه کننده مشهور هالیوود، سم سپیگل پیشنهاد رابطه غیراخلاقی دریافت کرده است.  

  115  



۰۲/۰۹/۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن