تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815359756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش مجمع خيرين آبرسان لرستان براي جذب مشارکتهاي مردمي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۰ب.ظ)
تلاش مجمع خيرين آبرسان لرستان براي جذب مشارکتهاي مردمي موج -خرم آباد- مدير عامل شرکت آبفار لرستان از تلاش مجمع خيرين آبرسان روستايي لرستان براي جذب مشارکتهاي مردمي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا کاکاوند در نخستين نشست مجمع خيرين آبرسان روستايي لرستان در خرم آباد افزود: اين مجمع با تلاش هاي همه دستگاهها و حمايت هاي استاندار در راستاي جذب کمک هاي مردمي و حمايت هاي خيرين در جهت آبرساني روستايي تشکيل شده است.
وي تصريح کرد: سالهاي زيادي براي راه اندازي اين مجمع در تلاش بوده ايم که با پيگيري هاي انجام شده اين مهم به عرصه عمل رسيده و بايد براي جذب مشارکتها و کمک هاي خيرين در اين راستا تلاش کنيم.
وي اضافه کرد: بايد با فرهنگسازي مناسب در راستاي جذب مشارکتهاي مردمي براي آبرساني به مناطق محروم و روستايي اقدام کنيم تا در کنار اعتبارات دولتي بتوان از کمک هاي مردمي و پتانسيل خيرين نيز بهره مند شد.
وي خاطر نشان کرد در اين راستا در آينده نزديک شماره حساب براي واريز کمک هاي نقدي اعلام مي شود و در محل شرکت آب و فاضلاب روستايي لرستان دفتر اين مجمع راه اندازي مي شود.
وي اظهار داشت: استان لرستان در ميان نخستين استانهايي قرار گفته که توانسته است اين مجمع را در راستاي جذب مشارکتهاي مردمي براي آبرساني روستايي راه اندازي کند.
وي اظهار اميدواري کرد تا با حمايت هاي خيرين در راستاي آبرساني روستايي بتوان گامهاي مهم و اساسي را براي رفع مشکلات آب شرب روستاهاي استان برداشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن