تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798355049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوزانو به المپيكي شدن واليبال ايران خوشبين است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: لوزانو به المپيكي شدن واليبال ايران خوشبين است
اين روزها هواداران واليبال كشورمان در انتظار آغاز به كار رائول لوزانو در ايران هستند، او هموطن ولاسكو است و هفته گذشته با فدراسيون واليبال ايران به توافق رسيد تا به جاي كواچ روي نيمكت تيم ملي بنشيند و ايران را براي اولين بار راهي المپيك كند.
نویسنده : سعيد احمديان 


اين روزها هواداران واليبال كشورمان در انتظار آغاز به كار رائول لوزانو در ايران هستند، او هموطن ولاسكو است و هفته گذشته با فدراسيون واليبال ايران به توافق رسيد تا به جاي كواچ روي نيمكت تيم ملي بنشيند و ايران را براي اولين بار راهي المپيك كند.
 امير خوش‌خبر، سرپرست تيم ملي واليبال در گفت‌وگو با «جوان» درباره زمان آغاز به كار سرمربي آرژانتيني و برنامه‌هاي تيم ملي براي شركت در رقابت‌هاي انتخابي المپيك در ژاپن مي‌گويد: «پس از توافقي كه با لوزانو داشتيم، او اواخر آذرماه به تهران مي‌آيد. با توجه به تعطيلي سه هفته‌اي ليگ لهستان به خاطر برگزاري رقابت‌هاي انتخابي المپيك در اروپا، لوزانو با استفاده از اين تعطيلات راهي ايران مي‌شود تا صحبت‌هاي نهايي انجام و قرارداد رسمي با او امضا شود. در مدت حضور لوزانو در ايران قرار است او علاوه بر مسئولان فدراسيون، با مربيان و بازيكنان هم جلسه داشته باشد و از امكانات واليبال ايران بازديد كند تا از نزديك شناخت بيشتري نسبت به واليبال كشورمان پيدا كند.» سرپرست تيم ملي واليبال ادامه مي‌دهد: «به هر حال هر مربي با توجه به برنامه‌ريزي و سليقه‌هايي كه دارد، درخواست‌هايي خواهد داشت، لوزانو هم در جريان اين سفر، درخواست‌هايش مانند اردوها، امكانات و حريفان تداركاتي را براي آماده‌سازي تيم ملي و اينكه به المپيك صعود كند، ارائه خواهد داد و فدراسيون واليبال هم به طور حتم تلاش خواهد كرد كه خواسته‌هاي منطقي او را تأمين كند.»
 
يك ايراني به كادر فني اضافه مي‌شود
به گفته خوش‌خبر قرار است در سفر لوزانو به ايران، درباره جزئيات قراردادش و انتخاب دستياران او صحبت‌هاي نهايي صورت بگيرد: «طبق توافقي كه در لهستان با لوزانو داشتيم، سيچلو هموطن وي كه سابقه كار در ايران همراه با ولاسكو را دارد، با توجه به آشنايي كه با واليبال ايران دارد به عنوان دستيار لوزانو فعاليت خواهد كرد. لوزانو به جز سيچلو، تنها يك مربي بدنساز را با خودش به ايران مي‌آورد و بقيه كادر فني ايراني خواهند بود. در همين رابطه فدراسيون براي انتخاب دستيار داخلي به لوزانو مشورت‌هاي لازم را خواهد داد و او هم قبول كرده است كه دستيار ايراني داشته باشد. پس از بررسي‌هاي لوزانو، او اعضاي ديگر كادر فني را مشخص خواهد كرد.»
 
سيچلو چشم لوزانو در ايران است
برنامه بعدي لوزانو، سفر او به برلين براي تماشاي رقابت‌هاي انتخابي المپيك است كه دي‌ماه در آلمان برگزار مي‌شود. سرپرست تيم ملي واليبال درباره اين سفر توضيحات بيشتري مي‌دهد: «در رقابت‌هاي انتخابي المپيك در قاره اروپا، چند حريف تيم ملي كه سال آينده در انتخابي المپيك در ژاپن با آنها هم بازي خواهيم كرد، حضور دارند و به همين خاطر لوزانو و سيچلو براي آناليز اين تيم‌ها راهي آلمان خواهند شد تا از نزديك مسابقات حريفان تيم ملي را تماشا كنند. لوزانو پس از آن به لهستان برمي‌گردد و به تيم باشگاهي‌اش كه مربيگري آن را برعهده دارد، ملحق مي‌شود تا اين تيم را در ادامه ليگ لهستان هدايت كند. او 24 فروردين پس از پايان ليگ لهستان و پايان قراردادش با تيم رادوم به ايران خواهد آمد تا تمرينات تيم ملي را در فاصله يك ماه مانده تا شروع انتخابي المپيك در ژاپن زير نظر بگيرد.»
خوش‌خبر البته در ادامه اشاره مي‌كند تا زمان حضور لوزانو در ايران براي شركت در تمرينات، سيچلو او را در جريان وضعيت ملي‌پوشان خواهد گذاشت: «سيچلو كه قرار است دستيار لوزانو باشد هرچند با قطر قرارداد دارد، اما پس از امضاي قرارداد رسمي‌اش با ايران، با قطري‌ها قطع همكاري مي‌كند و تمام تمركزش را روي تيم ملي مي‌گذارد. سيچلو به ايران خواهد آمد و بازي‌هاي ليگ را زير نظر خواهد داشت و اطلاعات لازم را به سرمربي تيم ملي مي‌دهد.» سرپرست تيم ملي در ادامه از آغاز تمرينات تيم ملي واليبال براي شركت در انتخابي المپيك در اوايل فروردين خبر مي‌دهد: «تا روزهاي پاياني اسفند، ملي‌پوشان درگير ليگ هستند، يك يا دو هفته استراحت خواهند كرد و پس از آن اردوي تيم ملي براي شركت در مسابقات ژاپن برگزار مي‌شود.»
 
لوزانو پتانسيل واليبال ايران را باور دارد
لوزانو در حالي سكان المپيكي شدن واليبال ايران را برعهده گرفته است كه پيش از اين توانسته اسپانيا، آلمان و لهستان را به المپيك برساند و به گفته خوش‌خبر انگيزه زيادي براي كار در ايران و حضور دوباره در المپيك دارد: «در مذاكراتي كه با لوزانو در لهستان داشتيم، شناخت خوبي از ايران دارد و بازيكنان را به خوبي مي‌شناسد و اين نشان مي‌دهد كه اخبار واليبال كشورمان را تعقيب و پيگيري كرده است. لوزانو انگيزه زيادي دارد و مي‌خواهد مانند ولاسكو دوباره به روزهايي كه در واليبال جهان در اوج بود، برگردد و محبوبيت گذشته‌اش را زنده و حضور در المپيك را مجدد تجربه كند.» سرپرست تيم ملي از خوشبين بودن لوزانو به المپيكي شدن ايران خبر مي‌دهد: «با توجه به شناختي كه از كشورمان داشت، قبول كرد كه به ايران بيايد. پتانسيل و ظرفيت واليبال در ايران را به خوبي شناخته است و به همين خاطر با توجه به اين قابليت‌ها به صعود كشورمان به المپيك خوشبين است.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن