تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819171809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سیاسی استاندار مرکزی : حاکمیت نظام مردم سالاری یکی از نقاط مثبت انقلاب اسلامی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


معاون سیاسی استاندار مرکزی : حاکمیت نظام مردم سالاری یکی از نقاط مثبت انقلاب اسلامی ایران است استان‌ها > مرکزی - حسن بیگی حاکمیت نظام مردم سالاری بر کشور را یکی از نقاط مثبت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: در این نظام تمام ارکان دولتی توسط رأی مردم انتخاب می شوند که افتخاری برای نظام است.

حسن بیگی با اشاره به اینکه عملکرد مسؤولان در جهت رفع مشکلات مردم از دیگر عوامل تأثیرگذار در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، ابراز کرد: متأسفانه در فضای مجازی تحرکاتی انجام می شود که اجازه نخواهیم داد در این فضا کسی علیه دیگران وارد عمل شود و رقیب را تخریب کند.
به گزارش خبرآنلاین معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان اراک با اشاره به دو موضوع مهم وضعیت امنیتی منطقه و انتخابات، افزود: در مورد وضعیت کنونی منطقه باید به گذشته و این که جریات تکفیری از کجا سرچشمه گرفتند و ریشه اصلی آن ها از کجاست، رجوع کنیم.
حسن بیگی با بیان اینکه اوباما، رئیس جمهور آمریکا استراتژی جدیدی به نام وست پوینت طراحی کرده است، اظهار کرد: وست پوینت یک دانشکده افسری در آمریکا با بیش از 700 عضو هیأت علمی است که در هسته های سیاسی و نظامی آمریکا دخیل هستند و دانشجویان نخبه به این دانشگاه جذب می شوند و آموزش های نظامی را در سطح بالا فرا می گیرند و رؤسای جمهور آمریکا نظزیه های نوین خود را در این دانشکده به بحث تبادل نظر می گذارند.
وی افزود: در این دانشکده اوباما برای اولین بار نظریه ای را مطرح می کند مبنی بر اینکه از این پس به جای اینکه به صورت مستقیم و با نیروی نظامی وارد درگیری با سایر کشورها شویم ومداخله مستقیم داشته باشیم این استراتژی را به مداخله از راه دور تغییر دهیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه این سیاست بعدها خیلی مطرح شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در صحبت های مختلفی که داشتند از آن به عنوان جنگ نیابتی نام بردند، اذعان کرد: این مدیریت از راه دور دارای 4 شاخصه برجسته شامل سپردن حل مشکلات منطقه ای به بازیگران، تبدیل عملیات های نظامی به عملیات اطلاعاتی پایه توسط جاسوسان و ماهواره ها، تشکیل ائتلاف های منطقه ای و اجتناب از مداخله مستقیم بوده و راهکار اجرای تهدیدات این استراتژی در قالب آموزش تکفیری ها و داعش در کشورهای مختلف است.
حسن بیگی ابراز کرد: آن ها نیروهای آموزش دیده خود یعنی همان داعشی و تکفیری ها را در در کشورهایی مانند سوریه وارد کرده و با اختیار قراردادن منابع مالی و اطلاعاتی آن ها را حمایت می کنند؛ لذا اگر امروز در سوریه مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسدان حضور نداشتند مطمئن باشید که بشار اسد، رئیس جمهور کنونی این کشور نبود و همچنین عراق وضعیت کنونی را نداشت.
وی با اشاره به اینکه تمام اهداف آمریکا در منطقه حول براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: این کشور از هر راهی برای براندازی این نظام وارد می شود و بحث تحریم ها از جمله این موارد بود به طوری که بر اساس آن فقط 4 کشور مجاز به خرید نفت از ایران بود آن هم به میزان یک میلیون بشکه در سال که فقط 50 درصد از پول آن وارد کشور می شد و مابقی بلوکه می شد و سرانجام این تحریم ها این شد که در همین استان 400 واحد صنعتی تعطیل و بخش عمده ای با ظرفیت پایین فعالیت می کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه آمریکا و همدستانش همواره از صدور افکار انقلابی امام راحل که امروز توسط رهبر معظم انقلاب پیگیری می شود هراس دارند، تأکید کرد: تنها راه مقابله با افکار شوم دشمنان در مقطع کنونی این است که تک تک افراد جامعه از تفرقه بپرهیزند و حول محور ولایت فقیه از مباحثی که به اختلافات دامن می زند، پیشگیری کنند و مانع از ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای شوند؛ لذا آگاهی بخشی عمومی پیرامون این مباحث از نیازهای روز کشور است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر به جهت مقابله با سیاست های شوم آمریکا بحث اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر تأکید شد و راهکاری جز اجرای دقیق آن نداریم و باید بدانیم که اقتصاد مقاومتی به معنای شعب ابیطالب و بستن دروازه های کشور نیست؛ بلکه به معنای تقویت اتقصاد درونی در سایه روابط حسنه با دیگر کشورهاست تا اقتصاد داخلی را به قدری قوت بخشیم که اگر بار دیگر با تحریمی مواجه شدیم متحمل خسارات فراوان نشویم.
حسن بیگی حاکمیت نظام مردم سالاری بر کشور را یکی از نقاط مثبت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: در این نظام تمام ارکان حکومتی و دولتی توسط رأی مردم بصورت مستقیم یا غیر مستقیم انتخاب می شوند که افتخاری برای نظام است.
وی با بیان اینکه انتخابات به عنوان رفراندومی قلمداد شده که اگر مردم در صحنه حضور و مشارکت بالایی داشته باشند یک نوع پیروزی برای نظام و بیعت با مسؤولان آن محسوب می شود، اظهار کرد: از این رو باید تلاش کنیم که در انتخابات 7 اسفند سال جاری یک حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.
حسن بیگی عنوان کرد: قانونمندی مجریان انتخابات، بی طرفی، امانتداری، اخلاق مندی و اخلاق گرای، پرهیز از هرگونه بداخلاقی از راهکارهای ایجاد این هم افزایی است و تمامی این نکات علاوه بر مجریان انتخابات باید از سوی ستادهای انتخاباتی و کاندیداها رعایت شود.
وی با اشاره به اینکه عملکرد مسؤولان در جهت رفع مشکلات مردم از دیگر عوامل تأثیرگذار در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، ابراز کرد: متأسفانه در فضای مجازی تحرکاتی انجام می شود که اجازه نخواهیم داد در این فضا کسی علیه دیگران وارد عمل شود و رقیب را تخریب کند.
حسن بیگی با بیان اینکه کارمندان در ساعات اداری مجاز به فعالیت های انتخاباتی نیستند، افزود: کاندیداها نیز باید مراقب قول و گفتار خود باشند چراکه وعده های پوشالی دادن به مردم و بالابردن سطح توقعات آن ها برای کسب آرای بیشتر کار درستی نیست و آن ها پس از اخذ رأی باید جوابگو باشند.
وی یادآور شد: پس از برنامه برجام این کشور به وحدت و انسجام بیشتری نیاز دارد؛ بنابراین انتخابات عرصه ای است که به دشمنان نشان می دهند مردم شریف ایران هنوز به مانند سابق در حفظ و انسجام نظام یکپارچه و متحدند و همگرایی بیشتری نسبت به گذشته دارند.
به گزارش خبرنگار ما، حسین بختیاری فرماندار شهرستان اراک نیز در ادامه ، گفت: انتخابات یکی از مهم ترین مسایل از منظر امام راحل بود و در هیچ تاریخی مشاهده نشده است که پس از استقرار یک انقلاب و به فاصله 50 روز از تأسیس آن برای انتخاب نام نظام و حکومت انتخاباتی برگزار شود و از مردم بخواهند که در این باب اظهار نظر کنند؛ لیکن نتیجه می شود که انقلاب اسلامی ایران تأکیدش بر رأی مردم است.
وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: این حضور به معنی تأیید نظام و ارتقاء آن بوده و به دشمنان ثابت می کند که همواره از پشتوانه مردمی برخوردار است.
بختیاری تأکید کرد: وظیفه مجریان انتخابات اجرای سلامت آن حول محور قانون است و نباید اجازه دهیم که هیچ کاندیدایی از امکانات دولتی برای مقاصد خود استفاده کند.
وی ابراز کرد: بر طبق قانون تمام اختیارات انتخابات بر عهده فرمانداری ها نهاده شده است؛ لذا اگر این دستگاه برای انجام فعالیت ها از هردستگاهی نیرو، تجهیزات و امکانات در خواست کند باید همراهی تمام و کمال داشته باشند.

کلید واژه ها: استان مرکزی - وزارت کشور -




یکشنبه 1 آذر 1394 - 18:40:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن