تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820954536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح هندسي و طرح روان‌سازي ترافيکي محدوده ميدان آزادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۸ب.ظ)
اصلاح هندسي و طرح روان‌سازي ترافيکي محدوده ميدان آزادي موج - معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 9 از اصلاح هندسي و طرح روان‌سازي ترافيکي محدوده ميدان آزادي در قالب طرحي ضربتي خبر داد و گفت: 10 نقطه در اين ميدان بزرگ هم‌سطح سازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 9، فرزاد فرهاديان بابادي با اعلام اين خبر گفت: اين طرح در راستاي تسهيل در عبور و مرور شهروندان با هدف افزايش ظرفيت ترافيکي و ارتقاي ضريب ايمني تردد انجام و در اين زمينه عمليات هم‌سطح سازي مقابل گذرگاه‌هاي عابر پياده در ميدان آزادي در 10 نقطه اجرايي شده است.
وي با بيان اينکه اين ميدان به عنوان دروازه غربي پايتخت يکي از نقاط مهم تبادل سفرهاي درون شهري است نيز اظهار داشت: ساماندهي، آرام‌سازي و ايمن‌سازي ترافيکي آن همواره از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
معاون شهردار منطقه 9 افزود: ميدان آزادي در محدوده منطقه در طول روز متأثر از بار ترافيکي وسايل نقليه از سمت غرب و شهرک‌هاي اقماري اطراف و استان البرز است و در طول سال‌هاي گذشته نسبت به روان‌سازي ترافيکي اين بخش از پايتخت اقدامات متعددي صورت گرفته است.
وي يادآور شد: در راستاي نظم‌بخشي و روان‌سازي جريانات حرکتي در ميدان آزادي و ساماندهي و اصلاحات هندسي خيابان اوج ورودي به رينگ بيروني ميدان و همچنين خروجي زيرگذر غربي در نقطه تلاقي با بزرگراه شهيد لشکري نيز انجام شد تا شهروندان شرايط مناسبي در زمينه سفرهاي درون شهري و برون‌شهري داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن