تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذيب وقوع گروگانگيري در بازار موبايل تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۶ب.ظ)
تکذيب وقوع گروگانگيري در بازار موبايل تهران موج - در پي انتشار اخباري در شبکه‌هاي مجازي مبني بر وقوع گروگانگيري در بازار موبايل تهران مرکز اطلاع‌رساني فرمانده انتظامي تهران بزرگ وقوع چنين حادثه را تکذيب کرد.
به گزارش خبرنگار موج، مرکز اطلاع‌رساني پليس تهران بزرگ اعلام کرد: امنيت کامل در سطح پايتخت برقرار است و تا کنون هيچ موردي از وقوع گروگانگيري در محدوده بازار موبايل تهران گزارش نشده است.
اين مرکز اعلام کرد: تمامي نقاط پايتخت در امنيت کامل است و ماموران پليس همه اتفاقات را رصد مي‌کنند.
مرکز اطلاع‌رساني پليس فاتب همچنين با هشدار به افرادي که نسبت به انتشار اخبار کذب در شبکه‌هاي مجازي و موبايلي اقدام مي‌کنند، اعلام کرد: با تمام افرادي که با نشر اين گونه مطالب، قصد تشويش اذهان عمومي و شايعه پراکني داشته باشند قطعا برخورد مي‌شود.
پليس پايتخت همچنين اعلام کرد: افزايش نيروهاي پليس در سطح معابر در چند روز اخير به دليل برگزاري اجلاس کشورهاي صادر کننده گاز است و مشکلي در پايتخت رخ نداده است ضمن اينکه ماموران پليس با آمادگي کامل حضور دارند و همکاري خوبي نيز ميان ديگر دستگاه‌ها در اين زمينه وجود دارد.
پليس همچنين از شهروندان درخواست کرده است براي برگزاري هر چه بهتر پنجمين اجلاس روساي کشورهاي صادر کننده گاز، با ماموران انتظامي و پليس راهور نهايت همکاري را داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن