تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820366905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصيرئيس جديدي مجلس مي تواند مدافع خوبي براي سينما باشد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اختصاصيرئيس جديدي مجلس مي تواند مدافع خوبي براي سينما باشد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ مهدي صباغ‌زاده گفت: علي لاريجاني به عنوان رئيس مجلس هشتم مي تواند بهترين مدافع براي سينماي كشور باشد.
مهدي صباغ‌زاده، كارگردان سينما در گفت و گو با خبرنگار موج، ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: خبرها حاكي از آن است كه علي‌ لاريجاني به عنوان رئيس مجلس انتخاب شده است، با توجه به پيشنيه فعاليتي لاريجاني و مسئوليت‌هايي كه وي در حوزه‌هاي مختلفي از جمله صدا وسيما داشته است، مي تواند بهترين مداقع براي سينماي كشور باشد.
وي تصريح كرد: البته بايد سعي شود تا اطلاعات دقيقي از مشكلات و كمبودهاي سينما در اختيار وي قرار گيرد، تا وي بتواند اين مشكلات را در مجلس مطرح كرده و تصميم گيري‌هاي لازم براي آن صورت پذيرد.
وي ابراز داشت: سينماي ايران دچار مشكلات متعددي از جمله فيلمنامه نويسي، كارگرداني، سرمايه گذاري دارد، در كنار اين مشكلات سينما با وزارت ارشاد نيز به دليل محدوديت‌هايي كه ايجاد مي كند مشكل دارد.
وي افزود: همچنين مجلس بايد تلاش كند تا بودجه‌اي كه به سينما اختصاص داده مي شود به روي آن نظارت داشته تا به صورت عادلانه در بخش‌هاي مختلف اختصاص داده شود.
صباغ زاده گفت: با توجه به اينكه لاريجاني سابقه مديريتي در سيما را دارد، مي تواند براي رونق سينما، زمينه ايجاد تعامل را بين سينما و تلويزيون فراهم كند.
وي در پايان اظهار داشت: مجلس هشتم مي تواند با ايجاد زمينه مناسب براي فعاليت در سينما، سينماگران را از سردرگمي، انزوا و جرياناتي كه سينماگران درگير آن هستند، خلاص كند.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن