تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820443503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هندبال ایران و عربستان، امشب


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هندبال ایران و عربستان، امشب


مسابقات هندبال انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ امروز با چند دیدار پیگیری می شود و در حساسترین بازی تیم کشورمان برای صعود به مرحله بعد برابر عربستان قرار میگیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ملی پوشان هندبال ایران، عصر امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابتهای انتخابی المپیک، به مصاف عربستان می روند. تیم کشورمان هم اکنون در رده دوم جدول گروه 2  این رقابت ها قرار دارد.
در این گروه، تیم قطر با 8 امتیاز به نیمه نهایی راه یافت و تیم های ایران با 6، ژاپن و عربستان با 4 امتیاز دوم تا چهارم هستند. تیم های عمان با 2 و ازبکستان بدون امتیاز پنجم و ششم هستند و بختی برای صعود ندارند.
 تیم ایران پیش از این 39 - 31 عمان، 33 - 18 ازبکستان و 31 - 27 ژاپن را شکست داد و 17 - 32 مغلوب قطر شد.
- در گروه یک تیم های بحرین و کره جنوبی با 6 امتیاز اول و دوم هستند و به نیمه نهایی صعود کردند. تیم های عراق و چین با 2 امتیاز و استرالیا بدون امتیاز سوم تا پنجم شدند و بخت صعود را از دست دادند.

- بر طبق قوانین مسابقات ملاک رده بندی در گروه ها به ترتیب، امتیاز، امتیاز دیدارهای تیم های مقابل، تفاضل گل تیم های مقابل، تعداد گل زده تیم ها و تفاضل گل است.

تا کنون علاوه بر تیم هندبال برزیل - میزبان مسابقات، تیم های فرانسه (قهرمان جهان) و آرژانتین (قهرمان بازی های پان امریکن) به المپیک ریو راه یافته اند.


یک شنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن