تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهیلات مسکن جوابگوی ۱۵درصد قیمت تمام شده


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: رئیس انجمن صنف مشاوران املاک تهران با بیان اینکه با یک فرمول نمی توان سیاست های ارائه تسهیلات را اصلاح کرد، گفت: این تسهیلات کمتر از ۱۵ درصد قیمت کنونی مسکن را پوشش می دهد.
حسام عقبایی در گفتگو باخبرگزاری صدا و سیما درباره قرار نگرفتن مسکن در بسته خروج از رکود، افزود: از دولت انتظار داشتیم در ارائه تسهیلات بانکی به بخش مسکن به عنوان صنعت مادر با تدبیر بیشتری عمل می کرد، البته وزارت راه و شهر سازی اعتقاد به ارائه تسهیلات ویژه به بخش مسکن را دارد.
وی ادامه داد: ارائه تسهیلات به بخش مصرفی که هیچ گونه رشد و اشتغالی ایجاد نمی کند و باعث بدهکاری بیشتر قشر آسیب پذیر جامعه می شود، درست نیست.
رئیس انجمن صنف مشاوران املاک تهران تصریح کرد: اگر این تسهیلات بانکی به بخش مسکن در بخشهای مختلف مسکن مهر، اجتماعی و ... ارائه می شد کمک می کرد تا فرصتهای سرمایه گذاری و اشتغال در بخش مسکن بالا رود و اثر گذاری مثبتی در اقتصاد کشور داشته باشد.
وی با بیان اینکه باید در ارائه تسهیلات خرید مسکن حتما بومی سازی صورت گیرد، افزود: قیمت متوسط هر متر مکعب مسکن در کشور ما متفاوت است، در شهر تهران 4 میلیون و 100 هزار تومان ، در استان تهران 3 میلیون و 300 و در کشور به طور متوسط یک میلیون و 400 هزار تومان است .
وی افزود: تسهیلات باید متناسب با قیمت مسکن و بازپرداخت تسهیلات ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]
تسهیلات مسکن جوابگوی ۱۵درصد قیمت تمام شده






یکشنبه ، ۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن