تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815280287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی خانواده ها با آموزش های مهارتی از راهكارهای جذب هنرجو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آشنایی خانواده ها با آموزش های مهارتی از راهكارهای جذب هنرجو مدیران و هنرآموزان هنرستانهای استان سمنان به منظور تبادل تجربیات در زمینه برون سپاری فعالیت ها و اجرای تبصره 75 با موضوع آموزش همراه با تولید از هنرستانهای ایساكو منطقه 19و علاقمندان منطقه 9تهران بازدید به عمل آوردند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر ساعت 11:29

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا شهر تهران ، این برنامه كه ابتدا در هنرستان ایساكو منطقه 19  با انجام نشست تخصصی و تبادل تجربیات انجام شد،  كارشناس مسئول كاردانش شهر تهران ضمن خوش آمد گویی به حاضرین ،روند اجرای طرح درهنرستانهای شهر تهران و همچنین اقدامات انجام شده كه منجر به صدوردستورالعمل اجرایی آموزش همراه تولید ، شده است را تبیین نمود.

 وی یكی از راهكارهای جذب هنرجو و آشنایی خانواده ها با آموزش های مهارتی (فنی و حرفه ای و كاردانش ) را همگام سازی این آموزش ها با بازار كار و اجرای تبصره 75 و توسعه و گسترش تولید در حین آموزش دانست .

همچنین به اهداف این طرح كه به استفاده بهینه از منابع ، امكانات ،تجهیزات آموزشی و افزایش بهره وری و ارتقاء كیفیت آموزشی ، برقراری ارتباط نزدیك بین آموزش ها و نیازهای بازار كار،تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز واحد های آموزشی ، آموزش دهندگان و فراگیران ، فراهم نمودن زمینه های مناسب برای خود اشتغالی و ترویج فرهنگ كارآفرینی اشاره كرد .

موسوی مدیر منطقه 19 آموزش و پرورش شهر تهران در زمینه فعالیت ها و شرایط اجرای تبصره 75 اقدامات انجام شده منطقه خود را بیان نمود و تاكید برضرورت اجرای طرح كه هم موجب آموزش ماندگار در هنرجویان شده و هم باعث كسب درآمد برای هنرجویان ،هنرآموزان و هنرستان خواهد شد ، گفت : اجرای این طرح در آن منطقه از حمایت های لازم برخوردار می باشد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن