تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فن خال:اميدوارم مصدوم ها به زودي بهبود پيدا کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۱۹ق.ظ)
فن خال:اميدوارم مصدوم ها به زودي بهبود پيدا کنند موج-فن خال، سرمربي هلندي منچستر يونايتد انگليس بعد از برد 2-1 اين تيم در برابر واتفورد به شرح وضعيت مصدومان پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، فن خال اميدوار است مارسيال و روني براي بازي اين هفته منچستر در برابر ايندهوون آماده باشند. آنچه مشخص است، جونز و هررا نمي توانند در اين بازي به ميدان بروند.
در ضمن ويلسون هم به خاطر ناراحتي از ناحيه زانوي پا نتوانست در اين بازي حضور پيدا کند. حالا آنها بايد با وجود تمام اين مصدوميت ها به فکر برد در برابر نماينده هلند در ليگ قهرمانان اروپا باشند تا بتوانند به صعود از گروه شان فکر کنند.
ما در شرايط سختي قرار گرفته ايم و تعداد بازيکنان مصدوم هم زياد شده است.در تعطيلي موقت ليگ ها براي برگزاري بازي هاي ملي، والنسيا تحت درمان قرار گرفت و وضعيت شاو هم براي همه روشن است و حالا جونز و هررا مصدوم شدند و بعيد مي دانم چهارشنبه بتوانند براي ما بازي کنند. جونز از ناحيه قوزک پا و هررا از ناحيه همسترينگ مصدوم شده اند. روني هم بيمار است و چند روز اخير نتوانسته با ما تمرين کند. البته احتمالا ما مي توانيم روز چهارشنبه از او استفاده کنيم ولي هيچ چيز 100درصد نيست. او امروز در منزل استراحت کرد تا فردا به تمرينات برگردد و ببينيم در چه شرايطي است. وضعيت پاي مارسيال هم به آن اندازه که در روزنامه ها نوشته شده است وخيم نيست ولي بايد صبر کرد و ديد مي تواند چهارشنبه به ميدان برود يا نه.
گفتني است؛ ويلسون هم قبل از بازي با واتفورد مصدوم شد تا راشفورد براي اولين بار روي نيمکت ذخيره هاي منچستر يونايتد بنشيند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن