تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اینکه به بهانه ایجاد فضای شادی و نشاط هر اقدامی صورت بگیردصحیح نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اینکه به بهانه ایجاد فضای شادی و نشاط هر اقدامی صورت بگیردصحیح نیست استان‌ها > قزوین - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اینکه به بهانه ایجاد فضای شادی و نشاط هر اقدامی صورت بگیرد صحیح نیست و نباید به این بهانه اقدامات و کارهای ناصحیح صورت بگیرد چرا که شادی و نشاط به هر طریقی میسر نیست.

مهدی احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دانشجویان قزوین «کیوسنا»، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فعالیت های فرهنگی مفید در فضای دانشگاه گفت: درایت و بصیرت و آگاهی رهبر معظم انقلاب در تمامی مسائل به خصوص در مسائل علمی باید به عنوان شاخص برای همگان به ویژه مسئولان قرار بگیرد.
وی ادامه داد: باید مطالبات معظم له مورد توجه بیشتر مسئولان واقع و نسبت به اجرایی شدن آن همت بیشتری نشان داده شود که اگر اینگونه شود بی شک بسیاری از مشکلات موجود در کشور رفع خواهد شد.
احمدی تصریح کرد: اینکه به بهانه ایجاد فضای شادی و نشاط هر اقدامی صورت بگیرد صحیح نیست و نباید به این بهانه اقدامات خلاف شرع و قانون انجام شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر اینکه اجرای کنسرت و یا اردوهای مختلط در دانشگاه شایسته نیست عنوان کرد: هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد لذا نباید محیط دانشگاه ها که باید محیطی علمی باشد را به سمت اجرای برنامه هایی از جمله اجرای کنسرت و اردوی مختلط که شایسته این محیط نیست کشاند.
وی با بیان اینکه همه مردم نیاز به فضای شاد و با نشاط دارند گفت: این امر نباید بهانه ای شود تا به سبب آن برخی اقدامات و کارهای ناصحیح صورت بگیرد چرا که شادی و نشاط به هر طریقی میسر نیست.
احمدی افزود: در زمانی که شاهد حجم وسیعی از تهاجم بی رحمانه دشمنان و دنیای استکبار که نوک پیکان آن به سمت نسل جوان است هستیم جایز نیست بهانه ای برای این تهاجم به دشمنان داده شود.
این مسئول اشاره به یکی از برنامه هایی که توسط برخی از کشورهای اروپایی به بهانه تور دانشجویی صورت می گیرد عنوان کرد: در این اردووها و تورهایی که از سوی برخی از کشورهای اروپایی برگزار می شود شاهد هستیم زمینه جذب دانشجویان به ویژه نخبگان کشورهای شرقی و در حال توسعه انجام می شود تا آنها با فرهنگ غربی آشنا شوند.
وی ادامه داد: این تورهای به ظاهر علمی در راستای اغفال دانشجویان و نفوذ آنها در فرهنگ غربی است تا فرهنگ اصیل خود را فراموش کرده و به سمت غرب و منافع آنها حرکت کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان خطاب به همه به خصوص مسئولان توصیه کرد: دشمن در حال برنامه ریزی برای نفوذ در کشور ما است لذا مسئولان به خصوص در مراکز علمی باید مراقب باشند مورد اغفال قرار نگیرند و به واسطه برخی حواشی، ماموریت های اصلی خود را فراموش نکنند.

کلید واژه ها: استان قزوین - قزوین -




یکشنبه 1 آذر 1394 - 09:12:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن