تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798987136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طیبی: مشحون پسرخاله من نیست/ آبادانی‌ها جنبه باخت داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طیبی: مشحون پسرخاله من نیست/ آبادانی‌ها جنبه باخت داشته باشند
سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان دلیل حوادث پنجشنبه هفته گذشته را، شکست تیم آبادان و غافلگیر شدن این تیم از شکست در گرگان می‌داند.


محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حوادث پنجشنبه هفته گذشته در گرگان و شایعه درگیری وی با مسئولان تیم پالایش نفت آبادان اظهار کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. من هرگز با مسئولان پالایش نفت درگیر نشدم. 


وی ادامه داد‌: زمانی که بازی به پایان رسید، بازیکنان نفت با تماشاگران و ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند و شروع به فحاشی کردند. من با سرپرست تیم آبادان صحبت کردم تا موضوع ختم به خیر شود و در رختکن همه چیز تمام شود. 


سرپرست تیم شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه جنجال را اعضای منتسب به پالایش نفت آغاز کردند افزود: امروز متوجه شدم، بدنساز تیم نفت آبادان با نیروی انتظامی درگیر شد. من ساعت‎‌ها منت نیروی انتظامی را کشیدم تا قائله تمام شود اما آبادانی‌ها کارهای ناشایستی کردند. آنها بیسیم و گوشی یکی از ماموران نیروی انتظامی را شکستند. 


طیبی در پاسخ به این پرسش که چرا هرفصل در گرگان درگیری ایجاد می‌شود، توضیح داد: این کارها برای لوث پیروزی شهرداری گرگان است. آبادانی‌ها فکر نمی‌کردند از ما شکست بخورند. آنها خود را از پیش برنده می‌دانستند اما شهرداری گرگان تیم ریشه‌داری است و با یک بازی خوب پالایش نفت را شکست داد. 


وی اضافه کرد: ما در دیداری، در هفت صدم ثانیه با ناداوری شکست خوردیم اما دم نزدیم. بالاخره ورزش است و برد و باخت دارد. آبادانی‌ها هم باید جنبه شکست را داشته باشند. 
سرپرست شهرداری گرگان درباره تماشاگران گرگانی، گفت: 4 هزار تماشاگر در سالن حضور داشتند و 2 هزار نفر هم پشت درهای بسته ماندند اما هواداران فهیم گرگانی، به کسی توهین نکردند. زمانی که بازی تمام شد آنها برای خوشحالی به زمین آمدند و سمت بازیکنان شهرداری رفتند تا جشن پیروزی بگیرند. 


طیبی با تاکید بر اینکه اشتباهات داوری هم بخشی از ورزش است، ادامه داد: داور هم انسان است و ممکن است اشتباه کند. همیشه تیمی که می‌برد راضی است و تیمی که می‌بازد ناراضی. 
وی با اشاره به صحنه‌هایی که در جریان بازی پیش آمد، اظهار کرد: محمد جمشیدی، ملی‌پوش بسکتبال ایران به سوی یکی از بازیکنان ما حمله کرد و باعث شد او روی زمین بیفتد. این موضوع باعث شد جمشیدی دیسکالیفه شود. 


سرپرست شهرداری گرگان درباره پرتاب سنگ به سوی نیمکت‌نشیان پالایش نفت آبادان تصریح کرد: اصلاً سنگی در سالن وجود نداشت که به سوی آبادانی‌ها پرتاب شود. هیچ جای دنیا تماشاگران پرشور و فهیم گرگانی را ندارد که تا آخر بازی فقط تیم خود را تشویق کنند. درباره ارائه گزارش به فدراسیون بسکتبال هم باید بگویم، مشحون هم پسرخاله من نیست که از ما حمایت کند. 


طیبی ادامه داد: من برای صحنه‌ای که اعضای تیم نفت آبادان با نیروی انتظامی درگیر شدند و بیسیم آنها را شکستند از نیروی محترم انتظامی عذرخواهی کردم اما آبادانی‌‎های قاری قرآن سالن را هم کتک زدند! 


وی در پرسش به پاسخی مبنی بر اتفاق مشابهی که سال گذشته در بازی شهرداری گرگان و مهرام اتفاق افتاد و نیروی انتظامی وارد عمل شد، گفت: در آن دیدار مصطفی هاشمی، سرمربی وقت مهرام مقصر بود. ما کلی مدرک درباره صحت ادعای خود داریم. گرگانی‌ها همیشه دنبال صلح و دوستی‌اند و نمی‌خواهیم این اتفاقات بیفتد برای همین از همه اتفاقات تصویربرداری می‌کنیم. در هر بازی حدود 15 مامور نیروی انتظامی در سالن گرگان حضور دارند تا امنیت برقرار شود. این در حالی است که در سالن‌های دیگر فقط 4 مامور حضور دارند. 


طیبی در پایان اضافه کرد: آدم دروغ‌زنی نیستم. اگر اشتباهی کرده باشم، عذرخواهی می‌کنم. به هرحال دلیل این اتفاقات و بزرگنمایی آن‌ها، شکست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان است. آنها فکرش را هم نمی‌کردند در گرگان شکست بخورند. 


انتهای پیام/ 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

حدادی تعویض نشد، سی‌چوان باخت
سامری: اتفاقات گرگان، سناریوی از پیش تعیین شده بود/ بدترین رفتارها با ما شد
جنجال در گرگان/ پیروزی ناپلئونی پترو و صدرنشینی موقت دانشگاه
هاشمی: چرا نباید از خودم دفاع کنم؟
یک پله آسمانخراش‌ها پرید/ بسکتبال ایران تیم سی‌ویکم جهان
سامری: مغرورانه بازی کردیم/ نیروی زمینی دگرگون شده است





۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن