تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820501065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ضربتي توسعه جاده اهواز - اصفهان در سه فاز آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳۰ب.ظ)
طرح ضربتي توسعه جاده اهواز - اصفهان در سه فاز آغاز شد موج-مديرکل راه و شهرسازي استان خوزستان گفت: طرح توسعه جاده اهواز - اصفهان که از مصوبات نشست استاندار خوزستان با وزير راه و شهرسازي در اسفند گذشته مي‌باشد در سه فاز آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاري موج،منوچهر رحماني با تشريح چگونگي عمليات اجرايي اين طرح گفت:در حال حاضر ظرفيت ترافيکي اين محور بسيار بالا است و به ويژه در پايان هفته تردد وسايط نقليه در اين محور افزايش مي‌يابد.
وي افزود: به همين دليل و با عنايت به مصوبه ياد شده طرح ضربتي سه ساله براي افزايش ظرفيت ترافيکي اين محور در سال جاري شروع شد.
رحماني با قدرداني از اهتمام استاندار خوزستان براي حل مشکل ترافيکي اين محور گفت: اين مسير به طول 160 کيلومتر در مسير شهرستان‌هاي اهواز، هفتکل، باغملک و ايذه عبور کرده و در نهايت به شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختياري ختم مي‌شود.
مديرکل راه و شهرسازي استان خوزستان افزود: طرح توسعه محور اهواز-اصفهان در سه فاز موقت، ميان مدت و بلندمدت انجام مي‌شود که در فاز موقت در بازه زماني يک‌ساله طرح روکش آسفالت مسير به طول 50 کيلومتر و با تأمين اعتبار 300 ميليارد ريال انجام و هم اکنون اين بخش طرح آغاز شده است.
رحماني مدت اجراي بخش ميان مدت اين پروژه را سه ساله عنوان کرد و گفت: در اين قسمت 30 کيلومتر طرح 4 خطه شده و يک دهنه تونل نيز در منطقه اژگيل اجرا خواهد شد.
وي ادامه داد: براي اجراي اين قسمت طرح نيز 700 ميليارد ريال برآورد اعتبار شده که در حد فاصل بين سد کارون 3 و ايذه احداث مي‌شود و با اجراي آن فاصله بين ايذه و سد کارون 3 که هم اکنون حدود 30 کيلومتر است به نصف کاهش خواهد يافت.
وي افزود: در طرح بلند مدت نيز احداث آزاد راه ايذه به لردگان به طول 120 کيلومتر و اعتبار هشت هزار ميليارد ريال اجرا مي‌شود.
وي گفت: هم اکنون مطالعات احداث اين آزاد راه در حال پايان است و به‌زودي براي تصويب به هيات دولت ارسال مي‌شود.
رحماني با اشاره به اثرات مهم اقتصادي و اجتماعي توسعه محور اهواز-اصفهان افزود: اجراي اين طرح باعث کاهش تصادفات رانندگي، کاهش طول مسير و افزايش سطح ايمني و سرعت جابجايي مسافران خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن