تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819610869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبران انقلاب بحرين از طرف دولت و داعش مورد تهديد قرار مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱۷ق.ظ)
شيخ دقاق در جمع دانشجويان: رهبران انقلاب بحرين از طرف دولت و داعش مورد تهديد قرار مي‌گيرند موج- عالم مبارز بحريني با بيان اينکه قيام انقلابي مردم بحرين حرکت حزبي و گروهي نيست، بيان داشت: اين يک حرکت مردمي عليه آل خليفه بود بنابراين اين جريان ادامه خواهد يافت.
به گزارش خبرگزاري موج از مشهد، شيخ دقاق، از علماي بحرين امروز در اردوي آموزشي دانشجويي شهيد مهند حلبي آغازگر انتفاضه سوم فلسطيني در هتل سهاب طرقبه با بيان اينکه براي اتفاق افتادن يک انقلاب علت حادث مانند انگيزه، ايمان و همچنين اقدام بايد وجود داشته باشد گفت: خوشبختانه اين عوامل در انقلاب بحرين وجود دارد و انگيزه مردم اصلاح وضع موجود است.
وي گفت: براي ايجاد يک حرکت انقلابي بايد رهبري، حرکت مردمي و خون شهدا و وحدت ملي نيز وجود داشته باشد که اين عوامل هم در انقلاب ما وجود دارد.
اين عالم مبارز بحريني با بيان اينکه قيام انقلابي مردم بحرين حرکت حزبي و گروهي نيست، بيان داشت: اين يک حرکت مردمي عليه آل خليفه بود بنابراين اين جريان ادامه خواهد يافت.
شيخ دقاق افزود: ملت بحرين ملتي استوار و شهيد پرور هستند و در نتيجه انقلاب آنها به نتيجه خواهد رسيد.
وي بيان داشت: البته اين انقلاب به طول مي‌انجامد؛ زيرا قيام‌هاي مردمي در کشورهاي ديگر حدود 30يا 40 سال طول کشيده است؛ انقلاب اسلامي ايران 14 سال طول کشيد که اين در مقايسه با ساير انقلاب‌ها زمان بسيار کوتاهي است.
اين عالم مبارز بحريني با تاکيد بر اين که حرکت مردم بحرين مسالمت آميز است، خاطرنشان کرد: اين اقدام مردم بحرين که بدون سلاح است باعث ترس آل خليفه شده و به همين دليل نيروهاي خارجي وارد بحرين کرده‌اند.
وي بيان داشت: اين نيروها تاکنون بسياري از مساجد به طور کامل خراب کرده‌اند نسخه‌هاي قرآن و هزار نسخه از کتب ادعيه را آتش زده‌اند و همچنين هزار نفر را زنداني کرده‌اند.
شيخ دقاق با بيان اينکه ما تاکنون صدها شهيد براي انقلابمان داده‌ايم؛اما هنوز ايستادگي مي‌کنيم گفت: دليل مقاومت مردم بحرين الگو گرفتن از قيام سيد الشهدا و امام خميني(ره) است ما به خدا تکيه داريم و به ابرقدرت ها و دولت هاي ديگر نيازي نداريم.
اين عالم مبارز بحريني در پاسخ به اين سوال که چرا مردم بحرين در قيام از سلاح استفاده نمي‌کنند؟ گفت: آل خليفه به مردم آموزش نظامي نداد و اين امر در کشور ما ممنوع بود از طرفي ديگر طبيعت ما مسالمت آميز است.
وي افزود: اگر مردم بحرين مسلح شوند و بخواهند قيام خود را با سلاح ادامه دهند جنگ داخلي شکل مي‌گيرد و آن گاه آل خليفه که اکنون دشمن ماست تبديل به حاکم براي قضاوت مي‌شود.
شيخ دقاق در خصوص رهبران انقلاب بحرين خاطرنشان کرد: شيخ عيسي به دليل مريضي خانه نشين است ولي اوضاع انقلاب را مديريت مي‌کند. علي سلمان محکوم به چهار سال زندان شده؛ اما از داخل زندان پيامک، کتاب و مقاله مي‌نويسد. وضعيت رهبران انقلاب بحرين خيلي سخت است و از طرف دولت و داعش مورد تهديد قرار مي‌گيرند.
اين عالم مبارز بحريني با اشاره به اين که وضعيت مردم بحرين امروز بسيار سخت است، گفت: از زماني که يمن و برخي کشورهاي از عربستان جدا شدند آل سعود ترسيده و امروز چيزي جز بحرين در دست آنان نمانده است.
وي ادامه داد: عربستان در خصوص بحرين از اطلاعات آمريکا و دستگاه‌هاي جاسوسي آنها استفاده مي‌کند، ما امروز در بحرين دو پايگاه نظامي از آمريکا و انگليس داريم.
شيخ دقاق با بيان اينکه جمعيت کنوني شيعه بحرين 80 درصد است، گفت: حکومت آل خليفه اهل تسنن را براي رأي دادن به دولت تابعيت مي‌دهد و در عوض شيعيان را سلب تابعيت و اخراج مي‌کند براي همين جمعيت شيعه کم شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن