تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813158438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری 2.5 میلیارد دلاری در استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: شیراز- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: در آینده ای نزدیک یک سرمایه گذار ایرانی مقیم خارج، 2 میلیارد و 500 میلیون دلار در استان فارس سرمایه گذاری خواهد کرد.
فریدون فرقانی در دیدار با رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای آسیایی و آفریقایی که به شیراز سفر کرده اند، بدون توضیح در خصوص سرمایه گذاری مطرح شده، گفت: این اقدام زمینه ساز حضور و توسعه سرمایه گذاری های خارجی خواهد بود.
وی با ابراز امیدواری نسبت به آینده سرمایه گذاری در فارس و کشور، گفت: اکنون 50 معدن بزرگ با ظرفیت استخراج 2.5 میلیارد تن انواع مواد معدنی در فارس وجود دارد که می تواند پذیرای سرمایه گذاران و سرمایه گذاری های بزرگ و پر سودی باشد.
فرقانی با بیان اینکه معادن مورد نظر تاکنون دست نخورده باقی مانده است، گفت: اتاق بازرگانی شیراز آماده همکاری با گروه های سرمایه گذاری داوطلب و عملیاتی کردن استخراج از این معادن است.
وی ظرفیت تولید محصولات کشاورزی در استان فارس را سالیانه 13 میلیون تن اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به وجود این ظرفیت، امکان ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی در استان ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جمهوری اسلامی ]

جمعه ، ۲۹آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن