تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1837844615
اشرفی زاده: دلم می خواست اولین فیلم بلندم را پرقدرت بسازم/ نقش های فیلمنامه برای گلاب آدینه و پانته آ پناهی ها نوشته شده بود + تصاویر
واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری آنا: مرجان اشرفی زاده فیلم «آبجی» را مادرانه ای در ادامه مادرانه های سینمای ایران دانست و اظهار کرد: «دلم می خواست اولین فیلم بلند سینمایی ام را پرقدرت بسازم و کامل کننده کارهای قبلی ام باشد.» به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، سکانس های پایانی فیلم سینمایی «آبجی» نخستین فیلم بلند مرجان اشرفی زاده در لوکیشنی واقع در خیابان خردمند شمالی که پیش از این در فیلم «جدایی نادر از سیمین» نیز مورد استفاده قرار گرفته بود، فیلمبرداری شد. در این سکانس که مقابل درب خانه و در هوای برفی است، قرار است کارگران ساختمانی به معصومه قاسمی پور بازیگر نقش آبجی که زیر بارش برف در کوچه مانده، کمک کنند تا درب خانه را باز کند. هوای سرد و ابری 27 آبان ماه به کمک سازندگان فیلم آمده و عوامل پشت صحنه هم در حال تولید برف مصنوعی هستند. مرجان اشرفی زاده پشت مانتیور صحنه را کنترل می کند. سکانس مورد نظر چندبار به دلایل مختلفی مثل باز شدن زودهنگام درب و... تکرار می شود. معصومه قاسمی پور بازیگر نه چندان معروف تئاتر که نقش دختر بیماری را دارد به قدری طبیعی این نقش را ایفا می کند که برای خبرنگاران حاضر در پشت صحنه که او را نمی شناسند سوال ایجاد می شود که آیا واقعا بیمار است یا دارد نقش بازی می کند! روزبه سجادی حسینی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز فیلم توضیح می دهد که امروز آخرین روز فیلمبرداری است و سکانس های پایانی ضبط می شود. سجادی حسینی توضیح داد: «این سکانس آخرین قسمت از بازی معصومه قاسمی پور است و پس از آن به ساختمان نیمه کاره ای در دروس می رویم تا بابک حمیدیان، گلاب آدینه و حمیدرضا آذرنگ نیز آخرین سکانس نقش خود را بازی کنند.» وی ادامه داد: «این فیلم ۲۰ بازیگر دارد شامل ۷ شخصیت اصلی دارد؛ فیلمبرداری آن ۴۵ روز طول کشیده و ۷۰ درصد از فیلمبرداری در فضای داخلی صورت گرفته است. همچنین تدوین، جلوه های ویژه کامپیوتری و جلوه های ویژه میدانی آن به طور همزمان در حال انجام است.» پس از چند برداشت آنچه مد نظر اشرفی زاده بود، حاصل شد و خبرنگاران برای نشست خبری به طبقه دوم ساختمانی که لوکیشن اصلی فیلم است، دعوت شدند. در ابتدای نشست خبری محمدحسین قاسمی تهیه کننده در مورد لوکیشن توضیح داد: «این جا خانه طلا و آبجی است و طبقه پایین منزل لویرک و سواک زوج ارمنی است که در زندگی طلا و آبجی نقش پررنگی دارند.» وی ادامه داد: ««آبجی» یک فیلم مادرانه است درباره دغدغه های یک مادر ردباره زندگی فرزندانش است. این فیلم در میری که پیش می رود، جامعه را هم بر اساس آنچه پیش می آید بررسی می کند. این روزها مناسبات جامعه در حال تغییر است. در فضای سنتی خانواده خیلی مهم بود ولی در دنیای مدرن مناسبات تغییر کرده است.» قاسمی ضمن بیان اینکه برنامه ریزی ها را به گونه ای پیش برده ایم که «آبجی» در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته داشته باشد، گفت: «اشرفی زاده جزو فیلم اولی هاست و این اولین اثر سینمایی بلند او است البته پیش از این آثار خوب داستانی کوتاه ویدئویی داشته است. من فکر می کنم اگر قرار باشد امسال فیلمی از بخش نگاه نو به بخش مسابقه سینمای ایران وارد شود، این فیلم شانس زیادی خواهد داشت.» وی در مورد اکران این فیلم بیان کرد: «من فکر می کنم این فیلم قابلیت اکران و استقبال گسترده را داشته باشد. البته فیلم باید تمام شود تا بتوان نظر دقیقی داد اما بر اساس قصه و راش ها به نظر می رسد که فیلم خوبی باشد.» این تهیه کننده در مورد مسائل مالی فیلم شرح داد: «بنیاد سینمایی فارابی قول یک سوم مشارکت داده و دو سوم هزینه تولید را نیز خودم به عهده دارم و تا به حال سرمایه گذار دیگری نداشتیم. پیش از این قرار بود مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه کنندگی این اثر را بر عهده بگیرد اما بعد از اینکه فیلم اولی ها در زیر مجموعه فارابی قرار گرفتند، این مشارکت از سوی فارابی صورت گرفت که من از این بابت از مسئولین این بنیاد ممنونم.» وی مشارکت را بهتر از حمایت مالی دانست و گفت به نظر من مشهارکت و سهیم شدن در فیلم ها خیلی بهتر است زیرا برای مشارکت کننده درآمدزایی دارد و می توانند پولی را که پس از اکران به آنها بازمی گردد، در فیلم های دیگر هزینه کنند.» قاسمی همچنین در مورد کار کردن با کارگردان های فیلم اولی بیان کرد: «کار با فیلم اولی ها سخت تر است چون شناخته شده نیستند اما این مسئله نباید موجب شود که آنها مسئولیت های تهیه کننده را نیز به دوش بکشند. اشرفی زاده فیلم اولی است اما آثار کوتاه و ویدئویی او در جشنواره های مختلف به خوبی دیده شده که این سبقه و فیلمنامه موجب اعتماد ما شد.» وی ادامه داد: «من فکر می کنم در سال های اخیر جوان ها بسیار پیشرو بوده اند و اگر تهیه کننده ها به این پتانسیل اعتماد کنند، برد کرده اند.» وی ضمن تشکر از اهالی رسانه بیان کرد: «اهالی رسانه پیامبران آگاهی هستند و می توانند کمک بزرگی به سینما بکنند. آنها می توانند به دیده شدن یک اثر کمک کنند، البته اثری که قابلیت دیده شدن داشته باشد. من هر زمان در هر کاری با مشکلی مواجه شوم از مهم ترین حامیان سینمیا ایران یعنی اهالی رسانه کمک می گیرم. حتی اگر به مشکل هم برخورد نکنم سعی می کنم از نظرات آنها بهره مند شوم.» در ادامه این نشست معصومه قاسمی پور بازیگر نقش «آبجی» با همان گریم و لباس نقشی که در حال ایفای آن بود، به جمع پیوست و ضمن بیان اینکه این هشتمین همکاری اش با اشرفی زاده است، گفت: «این اولین تجربه سینمایی من است. در فیلم «آبجی» نقش یک دختر بیمار میانسال را بازی می کنم که با مادرش زندگی می کند و نگهداری و حضورش مشکلاتی را برای مادر ایجاد کرده است.» وی که پیش از این در تله فیلم «بهار نارنج» نیز با اشرفی زاده همکاری کرده بود، گفت: «پیش از این نقشی مشابه این نقش بازی نکرده بودم اما فکر می کنم مشابه آن در آثار سینمایی دیگر وجود داشته است.» قاسمی پور در ادامه در مورد تفاوت تئاتر با سینما گفت: «تئاتر با تصویر خیلی متفاوت است. در تئاتر خیلی وقت ها به واسطه متن کلام و بیان ما را وادار به رفتار نمایشی می کند اما در مقابل دوربین خلق شدن نقش بسیار متفاوت است. تئاتر رفتار زاهدانه را به بازیگر یاد می دهد که در طی فیلمبرداری باید این رفتار زاهدانه را ادامه داد.» وی ادامه داد: «تئاتر و سینما دو مقوله بسیار متفاوت هستند. وقتی تو از تئاتر به سینما می آیی نحوه مقابله با نقش و ساخت و ساز و تحلیل نقش را از تئاتر با خودت می آوری و من از این بابت خیلی مدیون تئاتر هستم.» بازیگر نقش «آبجی» با بیان این نکته که سینما من نیست، بلکه ما است، اظهار کرد: «برای ایفای این نقش استرس زیادی داشتم ولی تمام تلاشم را کردم. خیلی دوست داشتم این نقش را بازی کنم و مرجان اشرفی زاده اعتماد کرد و این نقش را به من داد. به دلیل اینکه پیش از این مدت طولانی با اظرفی زاده کار کرده ام سلیقه و نگاهش را می شناسم و این برایم فرصت فوق العاده ای بود.» وی اظهار کرد: «نقش «آبجی» نقش بسیار سختی بود، اما از آن نقش هایی بود که هر بازیگری آرزو دارد آن را ایفا کند زیرا چنین نقش هایی نوعی سنگ محک برای بازیگر است. من با تمام وجودم آمدم که این نقش را بازی کنم و تمام تلاشم را کردم که تبدیل به تیپ نشود و شخصیت از آب در بیاید.» قاسمی پور ضمن بیان اینکه طی یک سال و نیم که اشرفی زاده درگیر آماده سازی فیلمنامه بود، تحقیقات بسیاری در کنار هم در مورد این نقش انجام داده اند، گفت: «مرجان به این نقش خیلی اشراف دارد و من خیلی خیلی مدیون او هستم که علاوه بر تمام مسئولیت هایی که در فیلم داشت به صورت ویژه اری حواسش به نقش من بود. اگر این نقش به دل مخاطب بنشیند قطعا کار مرجان است و اگر نقصی داشت از جانب من است.» در ادامه نرگس آبیار که به منظور همراهی با عوامل در این برنامه حضور داشت در مورد فیلمنامه «آبجی» اظهار کرد: ««آبجی» دارای فیلمنامه ای شریف و درست، همراه با گره های داستانی به موقع است. وقتی فیلمنامه اولیه را خواندم نکاتی به نظرم رسید که با اشرفی زاده در میان گذاشتم . می دانم که فیلمنامه تا روزهای پایانی چندین بار بازنویسی شد.» وی ادامه داد: « من فیلمنامه با این موضوع و کاراکتر زیاد دیده بودم. خلق شخصیت «آبجی» ریسک زیادی دارد و ممکن است در آن اغراق شود یا از کار در نیاید. این شخصیت شدیدا روی لبه تیغ است.» در ادامه محمدحسین قاسمی در مورد فیلمنامه بیان کرد: «فیلمنامه «آبجی» این ویژگی را دارد که با مخاطب ارتباط بگیرد چون یک کار مادرانه است و به خوبی می تواند نظر مخاطب را جلب کند. در حقیقت یکی از ملاک های من برای پذیرش تهیه کنندگی یک اثر همین نکته است که فیلم دارای فیلمنامه ای باشد که مورد توجه مخاطب قرار گیرد.» وی در مورد برنامه هایش برای تبلیغات این فیلم اظهار کرد: «قطعا مدیوم تلویزیون به دلیل فراگیر ب.دنش خیلی موثر است اما من فکر می کنم امروزه شبکه های مجازی تاثیر بیشتری دارند. زیرا افراد بیش از آنکه به تلویزیون نگاه کنند به گوشی های مویابل خود نگاه می کنند و ما سعی مان بر یان است که از این فضای تبلیغی بیشتر برای فیلم استفاده کنیم.» پس از آن مرجان اشرفی زاده هم به جمع پیوست و در ادامه توضیحاتی که داده شده بود در مورد نقش های فیلمش توضیح داد: «در واقع برخی از نقش های این فیلمنامه برای افراد مشخص نوشته شده بود، به ویژه کاراکتر «آبجی». این فیلمنامه 12 بار بازنویسی شد و نقش آبجی به مرور و طی بازنویسی های متفاوت با معصومه قاسمی پور عجین شد.» وی در ادامه توضیح داد: «از ابتدا کاراکتر «طلا» برای گلاب آدینه و نقش «عالیه» برای پانته آ پناهی ها نوشته شده بود و من خیلی نگران بودم که آنها نقش را دوست نداشته باشند یا شرایطی پیش نیاید که نتوانند آن را بپذیرند که خوشبختانه مشکلی پیش نیامد و آنها را از دست ندادم.» وی افزود: «در مورد نقش خانم یزدان بخش و آقای استادی هم خیلی زود به نتیجه رسیدیم و در مجموع ترکیبی شکل گرفت که خیلی نزدیک به آن چیزی است که از ابتدا در ذهن داشتم.» اشرفی زاده در مورد داستان فیلمش توضیح داد: ««آبجی» یک ملودرام اجتماعی خانوادگی است و امید ما این است که یکی دیگر از مادرانه های سینمای ایران را ساخته باشیم و مکملی باشد برای این مادرانه ها. دلم می خواست اولین فیلم سینمایی ام را خیلی پرقدرت بسازم و کامل کننده کارهای قبلی ام باشد. همیشه می دانستم که موج های سینمای ایران گاهی فرد را به هدفش نزدیک و گاهی از هدفش دور می کند. وقتی با خودم فکر کردم تصمیم گرفتم آنچه سال ها دغدغه شخصی ام بوده را به عنوان سوژه اصلی فیلم انتخاب کنم.» وی ادامه داد: «دوست داشتم با یک نویسنده خانم کار کنم. بر حسب اتفاق دو سال پیش ناهید طباطبایی در جشنواره اصفهان دیدم. داخل آسانسور نوشتن این فیلمنامه را به او پیشنهاد دادم و پذیرفت. در ابتدا کمی در فیلمنامه از قصه اولیه دور شدیم اما بعد از اینکه نسخه اول فیلمنامه تمام شد، به خلاءهایی رسیدیم که موجب شد دوباره به همان قصه اولیه برگردیم. در این مرحله علی اصغری هم به جمع ما اضافه شد و مجددا شروع به کار کردیم. اردیبهشت ماه 93 فیلمنامه تمام شد و در مردادماه همان سال پروانه ساخت فیلم را گرفتیم.» وی افزود: «با توجه به مشکلاتی که برای تهیه کننده اولیه فیلم پیش آمد، 3 بار پیش تولید رفتیم ولی به نتیجه نرسیدیم. در نهایت فیلمنامه را توسط نرگس آبیار برای آقای قاسمی فرستادم که ایشان بعد از مطالعه فیلمنامه قبول کردند تهیه کنندگی کار را بر عهده بگیرند.» کارگردان «آبجی» اظهار کرد: «از ابتدا خیلی از ساخت این فیلم نمی ترسیدم و بر خلاف آنچه که در مدت زمانی که طول کشید تا بتوانیم کار را شروع کنیم ناراحت و ناامیدم کرده بود، خوشبختانه این زمانی که طول کشید تا به تولید برسیم فرصتی به همه ما داد تا با متن بیشتر آشنا شویم و همه تلاشم این بود فیلم را با آنچه در ذهنم بود تطبیق دهم.» محمد رسولی مدیر فیلمبرداری «آبجی» نیز در این بخش به گروه پیوست و در مورد فیلمبرداری کار گفت: «فیلم «آبجی» از آن پروژه هایی بود که در ابتدا راحت به نظر می آمد اما کار سختی بود. کار به گونه ای بود که باید حالت های مختلف نوری از اتمسفر فصلی می داشتم همچنین لوکیشن واجد مختصاتی بود که به صورت واقعی وجود نداشت و به همین دلیل مجبور به استفاده از جلوه های بصری ویژه شدیم که البته در کار مشخص نیست.» اشرفی زاده بیان کرد: «یکی از بزرگ ترین محاسن این کار این بود که افراد گروه به واسطه کارهای قبلی با هم آشنا بودند.» رسولی ادامه داد: «حال این طرف دوربین خیلی خوب بود امیدوارم حال آن طرف دوریبن هم خوب باشد.» اشرفی زاده اظهار کرد: «این ها همه نطق های پیش از دستور است ولی واقعا دلم می خواهد که فیلم دیده شود.» داستان فیلم «آبجی» درباره طلا و عطی (آبجی) مادر و دختری است که سالیان سال است کنار هم زندگی می کنند؛ سال هایی به درازای زندگی «آبجی» یعنی حدود 50 سال. اما این وضعیت پایدار نیست و روزهای جدایی از راه می رسد. این جدایی در حالی اتفاق می افتد که «آبجی» به دلیل شرایط ویژه ای که دارد بسیار وابسته به مادر است و «طلا» در زمان باقی مانده به دنبال امنیتی برای آینده «آبجی» است. آینده ای بدون حضور خودش. گلاب آدینه، معصومه قاسمی پور، پانته آ پناهی ها، حمیدرضا آذرنگ و شیرین یزدان بخش به عنوان بازیگران اصلی در این پروژه سینمایی حضور دارند و سیاوش چراغی پور، علی استادی، احسان امانی، مهسا مهجور، مریم داننده، آرمینه زیتونچیان، ادموند ملکیان، ناهید طباطبایی، سیمون باغداساریان، آرتویت زهرابیان، هانیه سعیدی، میترا محمدی، مقمیک صادقیان و مانی شاهوار (بازیگر خردسال) نیز از دیگر بازیگران فیلم «آبجی» هستند. عباس رستگار مدیر صدابرداری، امید عاشوری صدابردار، وحید آقایی دستیار صدابردار، سینا گنجوی تدوینگر، فرحناز نادری طراح صحنه و لباس، مهرداد میرکیانی طراح چهره پردازی، سید روزبه سجادی حسینی مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، فرید ناظر فصیحی مدیر جلوه های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه های ویژه میدانی، نائله شریفی منشی صحنه، الهام حسامی کارگردان فیلم مستند پشت صحنه، امیر یمینی مدیر تدارکات از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند. فیلمنامه «آبجی» توسط مرجان اشرفی زاده، ناهید طباطبایی و علی اصغری (کارگاه قلم) نوشته شده است.
جمعه ، ۲۹آبان۱۳۹۴
[مشاهده متن کامل خبر]
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: خبرگزاری آنا]
[مشاهده در: www.ana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]
صفحات پیشنهادی
نوید نیکخواهآزاد اولین فیلم سینمایی خود را میسازد/حضور فیلمنامه «یه شب ماه میاد» در جشنواره کالرت
نوید نیکخواهآزاد اولین فیلم سینمایی خود را میسازد حضور فیلمنامه یه شب ماه میاد در جشنواره کالرتیپفیلمنامه یه شب ماه میاد نوشته نوید نیکخواه آزاد به بخش مسابقه جشنواره کالرتیپ استرالیا راه یافت و این کارگردان جوان قصد دارد این فیلمنامه را به تهیهکنندگی پدرش بسازد به گزارشگزارش فروش فیلمهای روی پرده/اقبال به شاهزاده روم
گزارش فروش فیلمهای روی پرده اقبال به شاهزاده رومتاریخ انتشار جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷ ۱۵ از روز چهارشنبه دو فیلم با موضوع اجتماعی به فیلم های اکران شده اضافه شد اما همچنان فیلم سینمایی «محمد رسولالله ص » توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کندو شب گذشته به فروشراهاندازی اولین سرویس نقشه بومی کشور برروی موتور جستجوی ملی
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰ ۱۰ مدیر پروژه ملی موتور جستجوگر پارسی جو از راه اندازی اولین و تخصصیترین سرویس نقشه بومی کشور بر روی این جویشگر ایرانی خبر داد به گزارش ایسنا علی محمد زارع بیدکی با بیان این مطلب اظهار کرد در حال حاضر بیش از 530 لایه مختلف اطلاعاتی در ساختار اصلی 400خندهدارترین فیلمنامه تاریخ سینما
آنی هال خندهدارترین فیلمنامه تاریخ سینما انجمن نویسندگان آمریکا فهرست 101 فیلمنامه خندهدار برتر تاریخ سینما را اعلام کرد به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز فیلمنامه برنده اسکار فیلم «آنی هال» به کارگردانی وودی آلن از سوی انجمن نویسندگان آمریکا به عنوان خنده&zwnموسسه نمایش فیلم بسیج برگزار میکند: اکران اختصاصی انیمیشن «شاهزاده روم» برای حمایت از کودکان بهزیست
موسسه نمایش فیلم بسیج برگزار میکند اکران اختصاصی انیمیشن شاهزاده روم برای حمایت از کودکان بهزیستیاکران اختصاصی انیمیشن شاهزاده روم برای حمایت از کودکان بهزیستی در فرهنگسرای خاوران برگزار میشود به گزارش خبرگزاری فارس با هماهنگی تهیه کننده انیمیشن شاهزاده روم و همکاری ریاست فرصادق زیباکلام،رضازاده،دهکده المپیک و پیامی که خواسته وزنه برداران برای مردم آمریکا ببرند!
صادق زیباکلام رضازاده دهکده المپیک و پیامی که خواسته وزنه برداران برای مردم آمریکا ببرند ورزش > مدیریت ورزش - صادق زیباکلام استاد سرشناس علوم سیاسی در یادداشتی از ملاقاتش با اعضای فدراسیون وزنه برداری نوشته است دیداری که چند روز قبل اتفاق افتاده است به گزارش خبرفیلم | شاهکار در اندونزی/ کسب اولین طلای جهانی تاریخ کاراته
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به گزارش خبرگزا«آنی هال» آلن بامزه ترین فیلمنامه تاریخ شد
- فیلمنامه فیلم سینمایی آنی هال به کارگردانی وودی آلن درنظرسنجی از اعضای انجمن نویسندگان آمریکا به عنوان بامزه ترین فیلمنامه تاریخ سینمای آمریکا برگزیده شد به گزارش همشهری آنی هال که برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی 1977شد در این نظرسنجی بالاتر از بعضی ها داغش رادرخواست مدیربرنامه های کرار از افشارزاده
به گزارش ورزش 11 طاهر سعیدی در خصوص اینکه باشگاه استقلال در نامه ای به وی درخواست فسخ قرارداد این باشگاه با کرار جاسم را کرده است اظهار داشت نامه ای از باشگاه استقلال به دست ما نرسیده است زمانی این صحبت ها را به رسمیت می شناسیم که نامه نگاری ها صورت گرفته باشد وی افزود صحبت«شاهزاده روم» یكی از پرفروشترین فیلمهای لبنان بود
شاهزاده روم یكی از پرفروشترین فیلمهای لبنان بود هادی محمدیان كارگردان انیمیشن شاهزاده روم گفت شاهزاده روم محصول یک تیم گروهی 105 نفره است كه حدود ده سال می شود با یكدیگر كار می كنیم به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از-
گوناگون
پربازدیدترینها