تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821059904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی سنگ بنا در تمام فعالیت‌ها، فرهنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی
سنگ بنا در تمام فعالیت‌ها، فرهنگ است
مسئول بسیج سازندگی خراسان‎جنوبی گفت: سنگ بنا در تمام فعالیت‌ها، فرهنگ است.

خبرگزاری فارس: سنگ بنا در تمام فعالیت‌ها، فرهنگ است



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زهرایی ظهر امروز پیش از خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: بسیج یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است. وی با بیان اینکه بسیج محصول انقلاب اسلامی است، گفت: وظیفه بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب است. مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیجیان مبانی اعتقادی، عملیاتی و اجرایی انقلاب هستند، افزود: بسیجیان باید چشم‌داشت‌های انقلاب را شناسایی و باور کنند و برای مابقی تبیین کنند. زهرایی با بیان اینکه بسیج باید معنویت خود را تقویت کند، تصریح کرد: آن روی سکه بسیجیان استکبارستیزی و حمایت از مظلوم است. وی با بیان اینکه یک بسیجی باید هم مبانی دشمنان کوچک و بزرگ و هم مظلوم را بشناسد، ادامه داد: بسیج منحصر به یک فعالیت موقت و کوتاه‌مدت نیست بلکه دارای انعطاف در تمام فعالیت‌ها است. مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مبانی انقلاب اسلامی بر مقاومت در برابر استکبار و حمایت از مظلوم بنا شده است. زهرایی با بیان اینکه سنگ بنا در تمام فعالیت‌ها فرهنگ است، افزود: اگر باور و یقین نداشته باشیم نمی‌توانیم فرهنگی را تعریف کنیم که در برابر دشمن استحکام داشته باشد.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی هیچ مقوله بیرونی، تحمیلی، نوظهور و ابداعی نیست بلکه اقتصاد مقاومتی حرکت رو به جلو در عین فشار است.  مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: اگر امروز بازار مصرف خوبی برای کشورهای دیگر هستیم نشانه ضعف ایران است. زهرایی با بیان اینکه نسخه‌ای که باید برای استان پیچیده شود آمایش سرزمینی است، ادامه داد: درخواست ما از استاندار خراسان جنوبی و دستگاه‌های اجرایی این است که ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و آمایش سرزمینی به صورت عملیاتی و اجرایی انجام شود. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران تولید و مزیت مطلق 95 درصد زعفران تمام دنیا را دارد اما در قیمت جهانی زعفران نقشی ندارد اما بالعکس کشور اسپانیا به سه درصد تولید زعفران قیمت جهانی را در اختیار دارد. مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید نگاه درون‌‌زا به تولید داخلی داشته باشیم، افزود: ایران یکی از بزرگترین کشورهای واردکننده در زمینه لوازم غیر آرایشی است که این امر یک آفت است. زهرایی با اشاره به هفته بسیج و محوری‌ترین برنامه‌ها در این هفته، خاطرنشان کرد:  امروز گروه‌های جهادی یک روزه به مناطق محروم اعزام می‌شوند که در این اردو 14 هزار نفر در قالب 720 حلقه شرکت دارند. وی گفت: همایش شکوه ایستادگی در پنج آذر، همایش رزمندگان بزرگ اسلام با حضور سه هزار نفر رزمنده در دوم آذر، اختتامیه اردوهای جهادی با شرکت 400 نفر در سوم آذر، افتتاح 470 کارگاه اقتصاد مقاومتی در یکم آذر، افتتاح بیمارستان صحرایی در سوم آذر و دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله‎العالی) از برنامه‌های محوری در هفته بسیج است. انتهای پیام/69034/ذ40 با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.



94/08/29 - 15:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن