تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812939669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالان کتاب وکتاب خواني کانون لرستان تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۳۵ق.ظ)
فعالان کتاب وکتاب خواني کانون لرستان تجليل شدند موج- خرم آباد-طي مراسمي ازفعالان کتاب وکتاب خواني کانون لرستان تجليل شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد جواد محمدي سرپرست کانون لرستان طي سخناني در جمع مربيان و اعضاي برگزيده فعال کتاب وکتاب خواني از حضور محمدحسين ديزجي کارشناس روابط عمومي و امور بين الملل کانون در برنامه هفته کتاب استان تجليل کرد و گفت: همانطور که همواره رهبر معظم انقلاب اسلامي بارها در سخنان و فرمايشات خود بر امر ترويج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتاب خواني تاکيد فرمودند، ما نيز لازم است به گونه اي برنامه ريزي کنيم تا اعضا و مربيان ما در مراکز بتوانند با روش هاي نوين، به اين مهم توجه کنند.
وي همچنين بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري يادآور شد، امروز کتاب و کتابخواني وعلم آموزي نه تنها يک وظيفه ملي، بلکه يک واجب ديني است. و لذا جوانان و نوجوانان بايد در اين زمينه احساس وظيفه کنند.
محمدي درادامه راه هاي تبليغ و گسترش فرهنگ کتاب خواني را براي حاضران تشريح کرد و از روش هاي موثر براي به خاطر سپردن مطالب، ايجاد کنجکاوي و تشکيل گروه هاي مشاوره به منظور هدايت و راهنمايي با مربيان سخن گفت.
ايجادمراحل آگاهي وانگيزه وعلاقه به مطالعه، آموزش هاي لازم براي مطالعه انفرادي وگروهي، نگرش سنجي از وضعيت کتاب خواني در بين گروه هاي سني، جنسيتي و تحصيلي، تشکيل گروه هاي مطالعاتي همسال، اعمال سياست هاي تشويقي (مسابقات، جوايز وهدايا)، حمايت ازناشران، مولفان و نوسندگان کانوني و انجام تبليغات به منظور معرفي و شناسايي کتاب هاي کانوني از ديگر موضوعاتي بود که در اين نشست مطرح شد.
بر اين اساس، از سري برنامه هاي پيش بيني شده در سال94 برنامه جشن کتاب و کتاب خواني بود که در همين راستا ازميان 57 عضو برتر مراکز سراسر استان که در نيمه اول سال از نظر کمي و کيفي بيشترين کتاب را مطالعه کرده بودند- 11 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب و از آنان تجليل شد.
همچنين دراين جشن از چهار مربي کانون که در فاصله نيمه دوم سال گذشته تا نيمه نخست سال جاري، تاليف يا ترجمه اي در حوزه کتاب داشته اند توسط سرپرست کانون لرستان تجليل شد. آفرين پنهاني مربي کتاب خانه پستي خرم آباد، زهرا عادلي مربي فرهنگي مرکز شماره 5 خرم آباد، شهلا رستمي مربي ادبي مرکز شماره 5 خرم آباد و فريده شادابي مربي فرهنگي مرکز شماره دو خرم آباد به پاس تاليف و ترجمه مورد تقدير قرار گرفتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن