تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820095044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان سمنان آمادگی میزبانی رقابت‌های کشوری قرآن کریم را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استان سمنان آمادگی میزبانی رقابت‌های کشوری قرآن کریم را دارد استان‌ها > سمنان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: استان سمنان آمادگی دارد تا میزبان رقابت‌های کشوری قرآن کریم در شهرستان‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی ظهر امروز در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:یکی از اقداماتی که صورت گرفته تا فضای استان سمنان بیش از پیش قرآنی باشد، این بود که میزبانی مسابقات قرآن کریم سمنان در مرحله استانی را از مرکز استان به سمت شهرستان‌ها نیز سوق دادیم تا همه شهرستان‌ها در این رویدادهای مهم دینی و مذهبی شریک باشند.
وی تصریح کرد: سال‌های گذشته در دامغان، بسطام، شاهرود مسابقات قرآن کریم سمنان در مرحله استانی برگزار شد و امسال نیز با درخواست مسئولان شهرستان گرمسار، این دوره از رقابت‌ها در این شهرستان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: این اقدام مزیت‌های متعددی داشت و مهم‌ترین آن، این بود که برخی مسئولانی که در داخل شهر سمنان هستند، آن‌قدر در برنامه‌های استانی شرکت کرده‌اند که دیگر حضور در این قبیل آیین‌ها برایشان عادی شده بود و از این‌رو، با موضوع ساده و راحت برخورد می‌کردند و به سادگی از کنار رویداد مهمی به نام مسابقات قرآن کریم سمنان در مرحله استانی می‌گذشتند و موضوع برایشان جلب توجه نمی‌کرد.
وی تصریح کرد: شهرستان‌های زیادی درخواست داشتند تا مسابقات قرآن کریم سمنان در مرحله استانی در شهرستان آن‌ها برگزار شود و این امر می‌طلبید تا مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد مهم در این زمینه تدبیری بیندیشند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: استان سمنان آمادگی دارد تا میزبان رقابت‌های کشوری قرآن کریم در شهرستان‌ها باشد و همه باید تلاش کنند تا استان بتواند در این بخش نیز ورود خوبی داشته باشد.

کلید واژه ها: استان سمنان -




جمعه 29 آبان 1394 - 07:05:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن