تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819780680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنياي استکبار از بسيج و عقيده شهادت مردم ايران وحشت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۱۷ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در استان گيلان: دنياي استکبار از بسيج و عقيده شهادت مردم ايران وحشت دارند موج - رشت -نماينده ولي فقيه در استان گيلان و امام جمعه رشت گفت:عقيده شهادت و پيروزي شعار و عقيده مردم ايران است که دنياي استکباري از آن وحشت دارد و اين وحشت بخاطر جنگ افزاري آنها نيست بلکه به خاطر صلابت ايماني آنهاست.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، آيت الله زين العابدين قرباني امروز در ديدار با جمعي از بسيجيان و فرماندهان لشکرقدس گيلان در آستانه سالروز تشکيل بسيج مستضعفان و هفته بسيج اظهارداشت: بسيج ويژگي هايي دارد که اين ويژگي ها در ساير اقشار جامعه کمتر ديده مي شوند و اين ويژگي ها موجب ناراحتي آمريکا، اسرائيل و استکبار از بسيج شده اس .
وي شايستگي، فداکاري، حق بيني، طرفداري از ولايت و خدمت گزاري به مردم را از ويژگي هايي بسيج دانست و افزود: افتخار بسيج به نسب خانوادگي و طايفه اي نيست زيرا بسيج از اقشار محروم و روستايي تشکيل شده است و افتخار بسيج اطاعت از خدا و ائمه است.
وي تصريح کرد: عقيده شهادت و يا پيروزي شعار و عقيده مردم ايران است که دنياي استکباري از آن وحشت دارد و اين وحشت بخاطر جنگ افزاري آنها نيست بلکه به خاطر صلابت ايماني آنهاست.
نماينده ولي فقيه در گيلان با اشاره به حوادث اخير در فرانسه گفت: حادثه کوچکي در فرانسه بوجود آمده است ، در غرب همه چيز را هم ريخته اند چون مامني غير از امور مالي ندارند درحالي که سال هاست ملت ايران با اينگونه مشکلات روبرو هستند.
وي افزود: سرمايه ديگري که بسيج اين لشکر مخلص خدا و فرزندان ملت دارند بي نيازي مالي از دنياست که عزت ذاتي بسيج آنها را از پول ، مال و مقام دنيايي بي نياز مي کند.
آيت الله قرباني اظهارداشت: بسيجيان در زمان جنگ تحميلي نشان دادند درحالي که از همه امکانات زندگي برخوردار بودند ولي همه چيز خود را در راه خدا ايثار کردند .
وي خاطرنشان کرد: رفتار و کردار بسيجيان ، پاسداران و روحانيان نسبت به اطاعت از دستورات خدا و ولي امر مسلمين نسبت به ساير اقشار جامعه الويت دارد و بايد در برنامه هاي ديني آنها نقص کمتري وجود داشته باشد.
وي ادامه داد: بسيج در خدمت مردم است و رفع کننده خلاء ها و مشکلات است و هرجا براي مردم گرفتاري پيش بيايد بسيجيان وارد صحنه مي شوند و از مردم حمايت مي کنند.
وي از حضور بسيج در همه صحنه ها از درمان محرومان در مناطق محروم، ميادين ورزشي و بصيرت افزايي قدرداني کرد.
فرمانده لشکر 16 قدس گيلان نيز در اين ديدار با اشاره به شعار امسال هفته بسيج با عنوان بسيج دست قدرت خداست به تشريح فعاليت هاي عمراني و فرهنگي بسيج در گيلان پرداخت و گفت: بسيج استان نسبت به تهديدات فرهنگي دشمن در قالب روشنگري مقابله مي کند که از جمله اين برنامه ها طرح دجالواره در خصوص مضرات ماهواره ها است که در اين رابطه 550 مورد تجهيزات ماهواره توسط خود مردم گيلان جمع آوري و تحويل بسيج شده است.
سردار محمد عبدالله پور افزود: بسيج استان گيلان در خصوص جلوگيري از فتنه و تفرقه و ايجاد اتحاد بين اقشار مختلف مردم برنامه هاي مختلفي در دستور کار دارد و براي اعتلاي امور فرهنگي در سال گذشته 750 يادواره و امسال 420 يادواره برگزار کرده است.
وي برگزاري کنگره بزرگ شهداي استان گيلان را يکي ديگر از برنامه هاي در دست اقدام بسيج عنوان کرد که بزودي برگزار مي شود.
وي خاطرنشان کرد: از چاپ يک هزار عنوان کتاب توسط بسيج در کشور 550 عنوان کتاب در گيلان به چاپ رسيده است.
سردار عبدالله پور حلقه صالحين در کشور را بزرگترين حلقه تربيتي در کشور دانست و گفت: بسيج در کشور 330 هزار حلقه صالحين دارد که 10هزار حلقه آن در گيلان فعاليت دارند.
وي افزود: سال گذشته 101 گروه جهادي سازندگي بسيج دانشگاهي در مناطق محروم در امر محروميت زدايي در روستاها فعاليت داشتند و امسال نيز 88 گروه در اين مناطق فعاليت مي کنند.
وي تصريح کرد : در راستاي فعاليت هاي عمراني امسال 10 سالن ورزشي در اين استان توسط بسيج احداث و افتتاح خواهد شد.
در آستانه فرا رسيدن هفته و سالروز تشکيل بسيج مستضعفان جمعي از فرماندهان لشکر قدس گيلان و مسوولان بسيج ادارات استان گيلان با آيت الله زين العابدين قرباني نماينده ولي فقيه درگيلان و امام جمعه رشت ديدار کردند.
بيست و نهم آبانماه تا پنجم آذرماه گراميداشت هفته بسيج است .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن