تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815595814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعاي داعش و نگراني جديد مقامات حمل و نقل هوايي کشورها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۳۶ق.ظ)
ادعاي داعش و نگراني جديد مقامات حمل و نقل هوايي کشورها موج - مجله وابسته به داعش روز گذشته تصاويري از بمب جاسازي شده در هواپيماي روسيه را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، مجله دابق متعلق به گروه هاي تکفيري در سوريه روز چهارشنبه تصويري از يک بمب کوچک که در درون يک قوطي نوشابه فلزي جاسازي شده است را منتشر کرد و مدعي شد اين نمونه بمبي است که گروه هاي تکفيري در داخل هواپيماي مسافربري روسيه جاسازي کرده بودند.
در جريان سقوط هواپيماي مسافربري A321 متعلق به خطوط هوايي روسيه در صحراي سينا همه 224 مسافر و خدمه اين پرواز کشته شدند.
تاکنون هيچ منبع رسمي اين امر را تائيد نکرده است اما؛ پيش از اين مقامات روسيه وجود بمب در هواپيما و انفجار آن را تائيد کرده بودند. تصاوير حاوي يک قوطي نوشابه فلزي ، يک چاشني و يک کنترل از راه دور ساده است که اگر ادعاي داعش واقعي باشد مي تواند موجب نگراني بسياري از کشورها در امور حمل و نقل هوايي باشد.
امروز همچنين يک هواپيماي مسافربري که از ورشو پايتخت لهستان به سمت شهر الغردقه در مصر در حرکت بود، پس از دريافت هشدارهايي مبني بر وجود يک بمب در آن، در فرودگاهي در بلغارستان فرود آمد.
کارشناسان مواد منفجره نيز در مورد ادعاي داعش معتقدند: اگر بمب مذکور در محل نزديک به مخزن سوخت قرار گيرد مي تواند موجب انفجار شديد در داخل هواپيما شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن