تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812987670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شگفتي عجيب در دنياي توپ و تور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۹:۹ق.ظ)
شگفتي عجيب در دنياي توپ و تور موج - اتفاق عجيب ديدار روز گذشته ميتن و ثامن دليلي شد تا براي اولين بار تيمي در يک ديدار چهار ست به امتياز ٢٥ برسد.
به گزارش خبرگزاري موج، در يکي از حساس ترين و البته عجيب ترين بازي هاي هفته هفتم ليگ برتر واليبال دو تيم ثامن الحجج خراسان و متين در ورامين رو در روي يکديگر قرار گرفتند که در نهايت تيم مهمان مرفق به پيروزي شد. بازي حساس محسوب مي شد چراکه دو تيم قدرتي نزديک به هم داشتند و نياز به برد براي آنها ضروري بود اما نکته عجيب آن.
ست اول بازي به سود ثامن الحجج به پايان مي رسد اما کادر فني متين به تخلف اين تيم حريف معترض مي شود. ثامني ها در امتيازاتي از بازي ٣ بازيکن خارجي را در ميدان داشتند که البته بازيکن دفاع وسط جاي خود را به ليبرو داده بود اما جزو بازيکنان حاضر در بازي محسوب مي شد. در اين ميان ابهاماتي پيش آمد که ناظر بايد تصميم گيري مي کرد.
جالب اينکه ناظر دبير سازمان ليگ بود و از اين بند از آيين نامه اطلاعي نداشت. با اين حال در حين بازي تماسي را با رييس سازمان ليگ به صورت تلفني برقرار مي کنند و پورحسن در لحظه راي مي دهد که آن ست را متين برنده باشد و بازي ادامه پيدا کند.
بازي يک بار ديگر جريان پيدا مي کند و ٣ ست بعدي را هم ثامن به سود خود مي کند که بازي در نهايت ٣ بر يک مي شود اما ثامن ٤ ست را از حريف برده بود. جالب اينکه بعد از ست اول و در اواسط ست دوم ناظر بازي از طريق ميکروفن اعلام مي کند نتيجه بازي يک بر يک است و برنده آن يک ست متين بوده است. از اين عجيب تر نمي شود.
با ابن حال مسولان متين معتقد بودند به دليل اين تخلف بازي بايد به کل ٣ بر صفر به سود تيم آنها اعلام مي شد نه اينکه فقط همان يک ست، اما متيني ها هم در عمل انجام شده قرار گرفته بودند و در حالي که دو بر صفر عقب بودند به يک باره متوجه شدند يک بر يک هستند. جالب تر از همه اينکه هيچ کس از عوامل ديدار خبري از مجازات اين تخلف نداشتند و حتي نمي دانستند آيا اين کار تخلف بوده يا خير. با اين حال پاي ٤ بر صفر يا همان ٣ بر يک انضباطي هم به واليبال باز شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن