تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820897438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین کاروان خدام رضوی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین عازم کربلا می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشهد- ایرنا- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برای نخستین بار کاروانی از خادمان بارگاه منور رضوی در راهپیمایی بزرگ اربعین در کربلا شرکت کرده و مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی را پیاده طی می کنند.
به گزارش ایرنا، مهدی عزیزیان روز چهارشنبه در نشستی با خادمان حرم مطهر رضوی در مشهد افزود: این کاروان شامل 200 نفر از مجموع 30 هزار خادم بارگاه منور رضوی است که به قید قرعه از میان داوطلبین برای تشرف به حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) و شرکت در راهپیمایی اربعین انتخاب شده اند.
وی بیان کرد: هدف اصلی از اعزام کاروان خدام رضوی حضور پررنگ در اماکن متبرکه عراق، تاثیر گذاری معنوی و ترویج فرهنگ رضوی در بین راهپیمایان اربعین حسینی است.
وی افزود: حضور 20 میلیون زائر از 70 کشور در راهپیمایی بزرگ اربعین فرصت بی نظیری است که آستان قدس رضوی درصدد بهره گیری از این فرصت برای رساندن پیام رضوی و ترویج سیره حضرت امام رضا (ع) می باشد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: در این راستا کاروان خادمان رضوی با هواپیما به نجف اعزام شده و مدت 10 روز در عراق اقامت خواهند داشت.
وی بیان کرد: در مسیر نجف تا کربلا چهار موکب ویژه پذیرایی از خادمان بارگاه منور رضوی از سوی آستان قدس رضوی در نظر گرفته شده و بیش از سه میلیون بسته غذای متبرک نیز تهیه شده است.
وی افزود: بسته های متبرک از محصولات غذایی کارخانه های رضوی برای ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
نخستین کاروان خدام رضوی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین عازم کربلا می شوند






چهارشنبه ، ۲۷آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن