تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806368219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با وجود بارش برف و باران، تمام راه‌هاي مواصلاتي آذربايجان شرقي باز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۴۴ب.ظ)
با وجود بارش برف و باران، تمام راه‌هاي مواصلاتي آذربايجان شرقي باز است موج - مدير کل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي گفت: با وجود بارش برف و باران، تمام راه‌هاي مواصلاتي استان باز بوده و تردد وسايط نقليه در آن‌ها جريان دارد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان آذربايجان شرقي، توحيد اخلاقي گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در تمامي محورهاي مواصلاتي استان ادامه داشته و در آزادراه پيامبراعظم (ص) و محورهاي تبريز-اهر، کليبر، بستان‌آباد و هشترود بارش به صورت برف بوده و در بقيه محورها بارش به صورت باران است.
وي با بيان اين که ارتفاع برف در حدي نيست که راه‌ها بسته شود، افزود: تمامي محورهاي اصلي، فرعي و راه‌هاي روستايي استان باز است.
مدير کل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي يادآوري کرد: همکاران راهداري به صورت مستمر در محورهاي مواصلاتي در حال گشت‌زني بوده و آماده کمک‌رساني به رانندگان و مسافران هستند.
اخلاقي اضافه کرد: به علت لغزنده بودن محورهاي کوهستاني همراه داشتن زنجير چرخ و امکانات گرمايشي براي خودروها ضروري است.
وي از کساني که قصد سفر در جاده‌هاي ارتباطي استان را دارند خواست قبل از سفر از طريق تلفن گوياي ۱۴۱ و ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۲۰ از وضعيت جاده‌هاي استان با خبر شوند.
همچنين محمد اشجعي معاون توسعه و پيش‌بيني اداره کل هواشناسي استان ظهر سه‌شنبه گفت: وضعيت کلي جوي آذربايجان شرقي در حال حاضر ابري همراه با مه در بعضي نواحي است و سامانه بارشي که فعاليت آن از روز گذشته در آذربايجان شرقي آغازشده، تا جمعه (۲۹ آبان) موجب بارندگي‌هاي متناوب در نقاط مختلف استان خواهد شد.
وي با بيان اينکه اين سامانه جوي از بعدازظهر و شب جمعه به تدريج از غرب استان خارج و از ميزان ابرها و ناپايداري‌ها کاسته خواهد شد، افزود: با اين وجود از امشب و ساعات اوليه فردا شاهد کاهش محسوس دماي استان تحت تأثير فعاليت اين سامانه خواهيم بود.
معاون توسعه و پيش‌بيني اداره کل هواشناسي آذربايجان شرقي گفت: با بروز اين وضعيت جوي، بارش برف در نواحي مستعد استان دور از ذهن نبوده و با توجه به احتمال مه گرفتگي در نواحي کوهستاني و گردنه‌ها، اختلال در تردد در اين مناطق پيش‌بيني شده است و هم‌وطنان بايد در سفرهاي خود اين موضوع را نيز مورد توجه قرار دهند.
وي با اشاره به نزول رحمت الهي در استان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تمام شهرهاي آذربايجان شرقي بارندگي پاييزي را تجربه کرده‌اند و در همين مدت بيشينه ۱۳.۸ ميلي‌متري نيز براي بارندگي‌هاي تبريز به ثبت رسيده و دماي فعلي آن ۹ درجه بالاي صفر است که نسبت به روز گذشته پنج درجه خنک‌تر شده است.
اشجعي از کاهش محسوس دماي هواي استان از چهارشنبه نيز خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته جلفا با ۲۰ درجه بالاي صفر گرم‌ترين و کليبر و هريس با ۴ درجه بالاي صفر خنک‌ترين شهرهاي آذربايجان شرقي بوده‌اند و تبريز نيز در گرم‌ترين ساعات دماي ۱۵ درجه‌اي و در خنک‌ترين ساعات دماي هفت درجه بالاي صفر را تجربه کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن